Über HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub ist eine cloudbasierte Kundenservice-Plattform, die für kleine bis große Unternehmen entwickelt wurde, um Kontakte, Anfragen, Geschäfte, Terminpläne und vieles mehr zu verwalten. Zu den Hauptfunktionen gehören Berichterstattung, Lead-Generierung, Marketing-Automation und Konversionsanalyse. HubSpot Service Hub hat ein Customer-Relationship-Management-Modul, mit dem Unternehmen Kundendetails organisieren und den Fortschritt von Interaktionen und Verkaufspipelines über alle Social-Media-Plattformen verfolgen können, indem sie in Echtzeit Benachrichtigungen über Protokollaktivitäten erhalten. Mit dem Team-E-Mail-Tool können Nutzer die gemeinsame E-Mail-Adresse mit einem gemeinsamen Posteingang verknüpfen und die Konversationen zentralisieren, wodurch die Transparenz zwischen den Teams verbessert wird. Darüber hinaus unterstützt das Helpdesk- und Ticketingmodul die Nutzer bei der Erfassung und Lösung von Kundenproblemen und -anforderungen, indem es Kundenhistorie, Reaktionszeit der Agenten und Feedback überwacht. HubSpot Service Hub erleichtert die Integration in verschiedene Lösungen von Dritten wie SurveyMonkey, Eventbrite, Wistia, Zendesk und anderen. Die Preise verstehen sich als Monatsabonnement. Support wird per Telefon, über Live-Chat und anhand einer Dokumentation geboten.
HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3
HubSpot Service Hub Software - 1 - Vorschau
HubSpot Service Hub Software - 2 - Vorschau
HubSpot Service Hub Software - 3 - Vorschau

HubSpot Service Hub Preis

HubSpot Service Hub bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HubSpot Service Hub ist ab $ 50,00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 50,00/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für HubSpot Service Hub

Front ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine und mittlere Unternehmen. Front konsolidiert verschiedene...

JIRA Service Management

Jira Service Desk ist eine IT-Service-Management-Lösung, die IT- und Serviceteams bei der Verwaltung von Vorfällen,...
Copper ist ein nutzerfreundliches CRM-System für kleine und mittlere Unternehmen, die eine bessere Methode für die...
Kayako ist eine cloudbasierte Plattform für die Kundenbetreuung, die verschiedene Supportkanäle wie E-Mail, Live-Chat...
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den...

HubSpot Service Hub Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionalität
4,0
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
Rebekah
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 9.2.2022

Great tool for tracking our customers and making sure we are staying on track

Our customers love being able to use the chat and have a knowledge base where they can search for how to resolve taks.

Vorteile

Being able to use the live chat is absolutely amazing. Makes it quick for our customers to get in touch with us and help them with any need they have.

Nachteile

Nothing at this time. Works great and as intended.

Joshua
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 15.7.2021

A great way to manage support tickets!

Overall, once we got past set up, it has really streamlined our support processes! Would recommend.

Vorteile

I love how easy it is to manage tickets. Tickets come in through our website and our support team is automatically notified, the tickets are assigned a team member and populated on a nice workflow so no request falls through the cracks. Roping in team members is easy for behind the scenes communication and the analytics are really cool how they track monthly tickets closed, tickets closed by team members, how long it takes to close tickets on avg, etc.

Nachteile

Set up can really tricky. We had to hire a 3rd party team that met with our team and walked us through set up. With the potential for all the hubspot offers, there is some complexity.

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Suite

Warum HubSpot Service Hub gewählt wurde

We still use monday.com for task tracking but for service related tickets, hubspot is just much more powerful.

Zuvor genutzte Software

monday.com

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Service Hub

Hubspot seemed more powerful and trusted.
Ella
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 21.10.2019

Its good CRM but is more suited for Marketing rather than a Service Role

It has some great functions but compared to some other CRM services it is limited and sometimes difficult to navigate

Vorteile

Easy to retrieve all of the information on a customer. Can keep all the records/notes/emails all under one email address.

Nachteile

The ticket system is not designed for high volume. You can't see if another team member is in the ticket. If the customer replies back to an closed to ticket it doesn't reopen so we miss emails unless we are double checking our notifications.
Limited reporting.

Andres
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.2.2023

It's pretty much the best Service and Customer Success Platform out there

Vorteile

Hubspot Service Hub has been instrumental in order to fulfill growth business needs

Nachteile

Native support to integrate with Development Tools would be great, we've already accomplish these with third-party apps

In Betracht gezogene Alternativen

LiveAgent, Zoho Desk, ChurnZero und Zendesk Suite
Brigitte
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 30.1.2020

Great choice for scaling up your Support Teams

I have really appreciated the Customer Support provided by HubSpot; they are quick to find resolutions to problems, and their support team is courteous and friendly. The ease of use of the product, despite some shortcomings, will allow our Support team to automate more and scale up faster and more effectively.

Vorteile

I love how convenient it is to make filters to see your tickets, change the status or update ticket fields, add "Snippets" for responses frequently used, and how easily conversations are looped together without creating duplicate tickets. Even duplicate tickets can be merged together seamlessly!

I also love how easy it was to create and edit a "Contact Us" form, along with creating the workflow for the response email. It really gives us the power to do more with fewer technical skills needed.

Nachteile

I would like for them to improve how companies are added to inbound customers who may not already be in the CRM; it is harder to automate/add to pipelines, as we are a B2B company, and the users of our product are most often not already in the CRM.

I would also love to be able to edit the email content previous to my responses; oftentimes our Client Success Managers will send emails forwarding a request from a customer, and I have to copy the previous email sent to exclude the instructions from the CSM. It takes a little extra time.

The other item I would like to be able to do is to paste small excel tables into the body of an email; I've had to switch to attaching the excel documents or reformatting the content to be in the style of bullets.

In Betracht gezogene Alternativen

JIRA Service Management und Zendesk Suite

Warum HubSpot Service Hub gewählt wurde

Salesforce was limited in its ability to merge duplicate tickets, use shortcuts with variable tags for easy responses, and did not provide any timers (the only one they have is created by an unsupported 3rd party developer) in order to report on Support efficiency. It took forever to update fields, and it was absolutely not scalable.

Zuvor genutzte Software

Salesforce Service Cloud

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Service Hub

We chose HubSpot for the features available that Zendesk and Jira did not provide. Jira especially was convoluted and not easily set up; I felt like I needed a skilled developer in order to set up Jira to its fullest capacity, and I have not felt that way with HubSpot for sure!

Ähnliche Kategorien