Über Agile CRM

Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung, Telefonie-Tools, Terminplanung, Marketingautomatisierung, Projektmanagement, einen Zielseiten-Ersteller und Wissensbasis-Funktionalitäten.

Mit dem Kontaktverwaltungsmodul können Nutzer Kundendaten wie Kontaktinformationen, Interaktionsaufzeichnungen, Social-Media-Konten und Lead-Scores aufzeichnen und auf sie zugreifen. Die Software bietet auch eine E-Mail-Integration, mit der Nutzer Daten mit E-Mail-Diensten wie Gmail, Microsoft Exchange und Office 365 sowie mit IMAP-Diensten synchronisieren können.

Nutzer können Website-Besucher verfolgen, um das Kundenverhalten zu analysieren, und Tools zur Marketingautomatisierung helfen Nutzern, Marketing-Workflows mit einer Drag-and-drop-Schnittstelle zu erstellen. Nutzer können auch automatische Erinnerungen basierend auf Zeit- und Kontaktoptionen senden.

Agile CRM umfasst auch Aufgabenmanagementfunktionen. Nutzer können Aufgaben in Listen ziehen, Aufgaben sortieren, Notizen hinzufügen und den Aufgabenstatus aktualisieren.

Social-Media-Integrationen ermöglichen es Nutzern, Posts auf sozialen Kanälen wie Facebook, LinkedIn und Twitter zu veröffentlichen und auf sie zu reagieren. Preise sind pro Nutzer und Monat festgelegt. Telefon- und E-Mail-Support ist verfügbar.

Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Video
Agile CRM Software - 1 - Vorschau
Agile CRM Software - 2 - Vorschau
Agile CRM Software - 3 - Vorschau
Agile CRM Software - 4 - Vorschau
Agile CRM Software - 5 - Vorschau

Agile CRM Preis

Agile CRM bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Agile CRM ist ab $ 8,99/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 8,99/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Agile CRM

Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...
Pipedrive ist eine webbasierte Vertriebs-CRM- und Pipeline-Management-Lösung, mit der Unternehmen ihre Verkaufsaktivität...

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...
Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch...

HubSpot Marketing Hub

HubSpot ist eine führende Wachstumsplattform. Über 52.000 Kunden in mehr als 100 Ländern nutzen die herausragende...

Agile CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionalität
4,1
Bedienkomfort
4,0
Kundenbetreuung
4,0
5 von 431 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Erik R.
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 17.4.2018

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

Vorteile

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Nachteile

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo G.
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 19.7.2019

All I need to work in one place

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Vorteile

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch.
Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way.
I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more.
I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time.
Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Nachteile

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Zandrich M.
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 17.5.2022

Agile - More than just CRM

With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential to our operation. Potential sales are monitored along with KPIs and success rates. Another aspect I personally appreciate is that dashboards are modular/extendible, allowing me a complete overview of everything that matters to my work at a glance.

Vorteile

Having all our tools unified in one system, all our databases automatically completed and maintained, all interactions logged, and all processes tracked - has made Agile CRM the foundation of every department in our establishment. Given the price point over functionality and support, there is simply no alternative to Agile.

Nachteile

Although it would be difficult to find fault with Agile on the surface, Agile CRM lacks integration with a few niche APIs we happen to use.

In Betracht gezogene Alternativen

Neon CRM

Gründe für den Wechsel zu Agile CRM

Agile CRM was somewhat cheaper at the lower price point for SMBs, and offered greater functionality.
Jacques N.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 28.4.2022

Agile as a CRM

I ended up cancelling my subscription as parts of the CRM did not function properly, especially marketing automations

Vorteile

The price was attractive and the client database was comprehensive.

Nachteile

Marketing Automation was not reliable at all.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Agile CRM

Price was beter
Jennifer P.
  • Branche: Vorstandsbüro
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.5.2022

Easy to Use, Configure, and Implement

I have used and recommended Agile CRM for many years. It is very easy to use and configure and the cost is low compared to other CRM systems.

Vorteile

It is very user friendly. You can add custom fields and setup pipelines without the need of a developer.

Nachteile

Having to add DNS records to synch email makes it difficult to setup email with agile.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM

Gründe für den Wechsel zu Agile CRM

The UI and functionality is just better than Zoho

Ähnliche Kategorien