4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über Multiorders

Multiorders ist eine cloudbasierte Inventarmanagementlösung für Unternehmen jeder Größe. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Auftragsverwaltung, Erstellung von Versandetiketten, Bestandsverfolgung und Verfolgung von Kundeninformationen. Die Versandverwaltungstools der Lösung ermöglicht es Nutzern, Produkte, Kundeninformationen und Inventardetails aus einer Vielzahl von Kanälen automatisch zu importieren. Multiorders lässt sich in Online-Marktplätze wie Amazon, eBay, Bonanza, Manomano und andere integrieren. Darüber hinaus können Nutzer damit Marktplätze mit Lagerbeständen, Versandstatus und Preisdetails aktualisieren. Multiorders hilft Nutzern, mehrere Vertriebskanäle zu verwalten. Mit dem Auftragsverwaltungsmodul können Nutzer Bestellungen synchronisieren, Kundenanfragen verwalten, Rechnungen erstellen und Bestellhistorien anzeigen. Das System generiert auch automatisierte Warnungen für niedrige Bestände und unterstützt die Integration in Stripe.   Die Dienstleistungen werden auf monatlicher Abonnementbasis angeboten. Support wird über Telefon, E-Mail, Live-Chat und eine Online-Wissensbasis angeboten.
Multiorders Software - 1
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Multiorders Software - 1 - Vorschau
Multiorders Software - 2 - Vorschau
Multiorders Software - 3 - Vorschau
Multiorders Software - 4 - Vorschau
Multiorders Software - 5 - Vorschau

Multiorders Preis

Multiorders bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Multiorders ist ab $ 49,00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 49,00/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Multiorders

Zoho Inventory

Zoho Inventory ist eine cloudbasierte Lösung für das Inventarmanagement konzipiert für kleine bis mittlere Unternehmen....
Orderhive ist ein cloudbasiertes Auftragsverwaltungssystem für kleine, mittlere und große Einzelhändler, Großhändler...

QuickBooks Desktop Enterprise

QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungslösung für KMU in verschiedenen Branchen wie Bauwesen, gemeinnütziger...

ShipStation

ShipStation ist eine Multi-Carrier- und Multi-Channel-Versandlösung, mit der der Versand und die Auftragsabwicklung für...
Billbee ist eine cloudbasierte Software, mit der E-Commerce-Unternehmen die Bestell- und Bestandsverwaltung in nur...

tiramizoo Last Mile Master

Der mehrfach ausgezeichnete Last Mile Master (LMM) von tiramizoo ist eine vollständige SaaS-Plattform zur Optimierung...

Multiorders Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,7
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,8
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.2.2023

Works fantastic, Great Customer Service, Few Visual Glitches But Active Developers

Overall I only use Multiorders for syncing Inventory Quantities and Prices between sales channels which works perfectly and once set up I can just leave it to work which it does fantastically, so features like their label creation and shipping I don't have any experience with. In conclusion it does well at what it can do for an affordable price compared to competitors charging 3 figures, however at the end of the day it is a shame to be paying for features that aren't being used, although once their Royal Mail Click & Drop integration gets out of Beta I'm sure to be able to use it for the fullest extent.

Vorteile

We use MultiOrders to manage inventory quantities between Shopify, Etsy, Amazon, and eBay as well as pricing. The most beneficial feature is the bundling, which lets me bundle multiple SKUs with one SKU to share between them e.g. one Chain that can be attached to many SKUs allowing customers to purchase their product with the Chain, and thus that Chain's quantity instantly syncs across every other SKU offering the same Chain option.Updating pricing and quantities has never been easier practically updating on the sales channels instantly, and I have never had any problems with overselling.The customer support is fantastic, they respond quickly and always understand what you're asking.It gives me confidence that the people working on it evidently are going for perfectionism which is great to rely on.

Nachteile

The platform has its glitches but only visually, however they just recently upgraded their interface so it's understandable to have a few issues on launch. Products deleted from sales channels do not get deleted from Multiorders which can lead to 'ghosts' in their interface but these do not affect anything.The integration with Etsy is a doozy however this isn't Multiorders fault since the way Etsy handles variations is completely different to how every other sales channel does but Etsy refused to budge.My biggest issues would be that you can only schedule full reimports of a sales channel once a day, which was frustrating on setup but once done it just works.

Jodi
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.3.2023

Cannot run our business with out it.

After trying several other dashboards and shipping platforms, Multiorders was the only one that had everything we were looking for. It is even better than I hoped for. Highly recommend

Vorteile

The best part of Mulitorders is the shipping management. Even though it has so many other features, we mainly only use it for that. We used to lose money weekly from the wrong items being shipped or issues with orders but thanks to the ability to add notes, tag orders, and pictures, it rarely happens. It also saves shipping profiles so we are not wasting time typing in weight and dimensions. The customer service team goes above and beyond any time we have had an issue

Nachteile

My only wish is that there were separate packages for shipping instead of including inventory.

Dominik
  • Branche: Lagerung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.2.2024

Nice Tool

Vorteile

All in All Multi Orders is an fantastic tool

Nachteile

There are small details that needs to be fixed and Optimized. like The Billing system and some missing Carriers to unlash the 100% Potential of this Software fore EU Costumers.

In Betracht gezogene Alternativen

billbee
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 2.3.2023

Some killer features, but some inexplicable gaps

The ability to manage lots of products across multiple stores is golden, but the lack of mature order/shipping management features compared to some best in class industry solutions will really let Multiorders down in the long run.

Vorteile

Kitting & bundling, multichannel syncing, cost.

Nachteile

Order management, Royal Mail integration, Parcel2Go integration, erratic support (sometimes good, sometimes inexperienced and poor)

Ignas
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 3.3.2020

Perfect software for our needs

What is best about Multiorders - is customer service and support. Very quick response, and guys go the extra mile to sort your issues out and even add functionality that you request. Software is improving in a very fast pace.

Vorteile

It just does what we need it to do. We have 100-150 daily orders and we need products to be scanned out for each individual order and it does the job just right. Having a scanner connected to the PC, makes creating orders and scanning process smooth and easy.

Nachteile

Reporting is a bit poor, more various statistical reports would be a very useful function. So we mainly do our statics by downloading the orders/products and analysing them from a CSV file. But we used to do that before we got on Multiorders, so it's not a problem for us.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho Inventory

Warum Multiorders gewählt wurde

WASP wasn't doing what we needed it to do, scanning was very lengthy and difficult process.

Gründe für den Wechsel zu Multiorders

It just offered the functionality that we needed at a much better price.

Antwort von Multiorders

Thank you for your positive feedback!
We are glad that you enjoy using Multiorders. We are constantly working to offer our customers the best possible experience. This includes new functionality and improving existing features. Thank you for your insights, if you will have any further concerns please do not hesitate to contact us.

Beantwortet am 14.7.2020

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