Über QuickBooks Online Advanced

QuickBooks Online Advanced ist eine cloudbasierte Buchhaltungslösung, mit der kleine bis große Unternehmen Ausgaben, Projekte, Rechnungen und mehr verwalten können. Die Software bietet ein zentrales Dashboard, mit dem Nutzer anhand von KPIs Einblicke in Unternehmenstrends und die Unternehmensleistung erhalten können. Mit QuickBooks Online Advanced können Admins Vertriebsmitarbeitenden Aufgaben zuweisen, bestimmten Nutzern Zugriff gewähren und mit Teammitgliedern an Projekten zusammenarbeiten. Nutzer können digitale Kopien von Belegen erfassen und Transaktionen automatisch nach Steuerkategorien sortieren, um ihre Finanzabläufe zu verbessern. Darüber hinaus können Führungskräfte nutzerdefinierte Kostenvoranschläge erstellen, wiederkehrende Zahlungen verwalten und generierte Berichte in verschiedenen Formaten exportieren. QuickBooks Online Advanced lässt sich in verschiedene Anwendungen Dritter wie RevenueBooks, Syft Analytics, Freedom Merchants und andere integrieren. Das Produkt ist als monatliches Abonnement erhältlich und der Support erfolgt per Telefon, Dokumentation und mehr.
QuickBooks Online Advanced Software - 1
QuickBooks Online Advanced Software - 2
QuickBooks Online Advanced Software - 3
QuickBooks Online Advanced Software - 1 - Vorschau
QuickBooks Online Advanced Software - 2 - Vorschau
QuickBooks Online Advanced Software - 3 - Vorschau

QuickBooks Online Advanced Preis

QuickBooks Online Advanced bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für QuickBooks Online Advanced

Google Workspace

Bei Google Workspace sind alle wichtigen Businesstools für Teams in einer integrierten Lösung vereint, einschließlich...
Sage 100 ist eine cloudverbundene ERP-Plattform (Enterprise Resource Planning) für mittelständische Hersteller,...

SAP Business One

SAP Business One ist eine modulare und integrierte ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning), die sich für kleine und...
Canvas LMS von Instructure ist ein cloudbasiertes LMS (Learning Management System) das speziell für Bildungseinrichtunge...

QuickBooks Desktop Pro

QuickBooks Pro hilft dabei, den Prozess der Rechnungsstellung und -erstellung sowie die Verwaltung von Arbeitsaufträgen...

Sage 50cloud Accounting

Sage 50cloud (ehemals Peachtree Software) ist eine umfassende Buchhaltungslösung für kleine Unternehmen. Das Produkt...

QuickBooks Online Advanced Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,0
Kavindu Githsara
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.1.2023

Streamlining Your Finances with QuickBooks Online Advanced

Overall, QuickBooks Online Advanced has been a valuable tool for our business. The user-friendly interface and automatic data backups have made it easy to use and the advanced reporting and inventory management features have provided valuable insights into our financial performance. While there are some limitations, such as limited customization options and higher cost, the benefits of this software outweigh the cons for our business.

Vorteile

As a user of QuickBooks Online Advanced, I have found it to be a reliable and user-friendly accounting software for our business. One of the biggest advantages of this software is the user-friendly interface that makes it easy to navigate. This has been a huge time-saver for my team, as we don't have to spend hours trying to figure out how to use the software. Another great feature of QuickBooks Online Advanced is the automatic data backups. Not only that, but also the advanced reporting and inventory management features have also been a great asset to our business, allowing us to track our inventory in real-time and generate detailed reports on our financial performance.

Nachteile

One of the downsides of QuickBooks Online Advanced is the limited customization options for invoices and purchase orders.

Michael
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.5.2023

For an SMB there are few better accounting software packages.

Overall, very positive. I consider it essential but some ability to add certain modules without having to increase costs by 100% would be nice.

Vorteile

It's easy to use and learn. It integrates with many banks making it simple to reconcile.

Nachteile

Reporting needs to add more charts and graphs and the dashboard needs more widgets and customization. You get good reports at our level, but to get graphical charts you have to upgrade to the next levels which is more than 100% increase in costs. Also, modules they include are rendered useless with out others. Example: inventory. It's a great tool, but without the ability to have a role for jus tan inventory manager without doubling my costs to upgrade means I can't use it.

Gary
  • Branche: Chemikalien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 11.12.2019

Adequate for simple product businesses

We run our business on it and have to work around all the limitations, it gets the job done, but we spend a lot of time having to use excel outside the product to get things completed. It is getting better but so slowly we have considered moving to another online software package.

Vorteile

QBO is an easy to use intuitive accounting software package with generally reliable online access. It has the basic accounting features that you would expect for a small business, but lacks the detailed features necessary for a bundled product business (one where your product is composed of Bill of Materials and you need to track the details on the sub components - think of gift baskets with 10 items in it, and the basket has a single SKU.) QBO has been improving in many ways and priority circle is a welcome addition to getting support.

Nachteile

The Reporting is really poor, you cannot simply build a report using any fields there are significant limitations of what fields you can include in a report. For instance you cannot write a report with customer and invoice information in it. IE. What customers have bought what products and when - this can't be done you need to export all the data and then do your own intersection to answer that question.

There is really limited inventory tracking - as long as you stock and sell individual wigets your are ok, but if you sell bundles you are screwed. We have to do all inventory tracking outside of QBO because it is so lacking.

You can't not do line item discounts.

You cannot have negative product line items ( like volume discounts or returns, etc.)

There are so many basic features in QBO Desktop that are totally lacking in the online version.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2023

Revolutionize the Way You Manage Your Finances With QBO

Vorteile

I love how it is user-friendly and intuitive, making it easy for me to manage my finances without having an extensive background in accounting. Also, I can access my financial information from anywhere, at any time, as long as there is an internet connection.

Nachteile

There is nothing I liked least about QBOA.

In Betracht gezogene Alternativen

FreshBooks

Gründe für den Wechsel zu QuickBooks Online Advanced

Because Quickbooks Online Advance offers a wide range of features, including invoicing, expense tracking, and reporting, allowing me to manage all aspects of my company's finances in one place.
Ekin
  • Branche: Lagerung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 30.5.2023

Standart Software for Accounting

It is the software our business is running on. We are happy using it.

Vorteile

It is very widely used in Canada and with other suppliers, so it is easy to integrate. You can do multiple things as invoicing, financing, inventory management, payments, estimates etc. And the best part is it works on the cloud, so you can work from anywhere and from any device you like.

Nachteile

No option to edit multiple items at same time. If you want to change only one letter of 100 product’s name you have to edit all of them 1 by 1. Also in search bar it finds only if you write in correct order. It would be nice to find product with writing any part of it’s name.

Ähnliche Kategorien