Über VoIPstudio

VoIPstudio ist eine cloudbasierte Callcenter-Management-Lösung, die für Unternehmen jeder Größe entwickelt wurde. Sie bietet Funktionen wie ACD (Automatic Call Distribution), IVR, Anrufprotokolle, Speech to Text und Remote Offices. Die Lösung ist auf die Bedürfnisse von Unternehmen in den Bereichen Finanzdienstleistungen, Medien, Einzelhandel und Tourismus zugeschnitten. Die Sprach-zu-Text-Funktion der Lösung sendet Führungskräften ein automatisiertes E-Mail-Protokoll ihrer Voicemail-Nachrichten. Die Lösung hilft Managern außerdem, ihre Voicemails unterwegs und während der Teilnahme an Besprechungen per E-Mail zu lesen. Darüber hinaus automatisiert die ACD-Warteschlangenfunktion die Anrufverteilung unter den Teammitgliedern, um die Wartezeit zu minimieren. Die Preisgestaltung erfolgt auf der Basis eines monatlichen Abonnements, das sowohl für einzelne Nutzer als auch für große Unternehmen geeignet ist. Die Plattform kann mit Software von Drittanbietern wie Avaya One X, Microsoft Dynamics CRM, Cisco, Oracle Sales Cloud und Salesforce integriert werden.
VoIPstudio Software - 1
VoIPstudio Software - 2
VoIPstudio Software - 3
VoIPstudio Software - 4
VoIPstudio Software - 1 - Vorschau
VoIPstudio Software - 2 - Vorschau
VoIPstudio Software - 3 - Vorschau
VoIPstudio Software - 4 - Vorschau

VoIPstudio Preis

VoIPstudio bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von VoIPstudio ist ab € 4,99/Monat verfügbar.

Startpreis:
€ 4,99/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für VoIPstudio

Twilio ist eine CPaaS-Lösung (Cloud Communication Platform as a Service), die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über...

Comcast Business VoiceEdge

Comcast Business VoiceEdge is a VoIP solution that helps businesses in the manufacturing, professional services and...
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

Shopify Plus

Shopify Plus ist eine cloudbasierte E-Commerce-Plattform, die es großen Einzelhändlern ermöglicht, internationale...
CallMiner Eureka ist eine cloudbasierte Sprachanalyselösung, die Kontaktcentern dabei helfen soll, die Kundenerfahrung...

Verascape

0
Verascape is a cloud-based call center solution that caters to businesses in a variety of industries. Key features...

VoIPstudio Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,5
Arpit
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.12.2018

Cloud telphony at its very best

We spent a lot of time hunting around for a decent voip provider that didnt involve us dealing with a 3rd party. We found VoipStudio at the right time and it is perfect.

Vorteile

We use VoipStudio for our voip telephony needs. The pricing on the pay as you go package suits us and we find it does everything we need. We have custom messages and on-hold music as well as ability to use the system from anywhere in the world.

Nachteile

They need to continue to develop their android app, which is currently extremely basic and has some bugs in it. I believe it is still in beta testing. If they can provide the same functionaity on their android (and apple) app that the web and pc based apps provide, then it will really excel VoipStudio.

Hikmat
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.4.2022

Its the very good product for the small and mid size companies

Perfect software and I advise all small and medium business owners.

Vorteile

Its more functional and more affordable in comparison with the other VOIP companies. Another advantage is you can integrate this software with Zoho CRM.

Nachteile

All the features are the perfect inThis software

In Betracht gezogene Alternativen

Shopify Plus und Zoho CRM

Warum VoIPstudio gewählt wurde

The previous one was not stronger for the business.

Zuvor genutzte Software

Comcast Business VoiceEdge

Gründe für den Wechsel zu VoIPstudio

Because its more functional and easy to use.

Antwort von VoIPstudio

Thank you very much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your feedback. Please remember that you can contact our support team at any time with any suggestions to help us improve our service.

Beantwortet am 3.5.2022
Verifizierter Rezensent
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 31.7.2018

Unclear terms of use

Vorteile

It is easy to use and gives opportunity to automatize the country code or area code - provides details within the dashboard.

Nachteile

You cannot call different countries, mobile phones or some specific numbers which are not geographically connected to the location. Gives some crackling when on the phone (not Internet connection but Voip itself) Customer support gives unclear explanations and guidelines regarding your account specifications.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 14.11.2022

Nice center management solution

these many possibilities make this application unique.

Vorteile

Thousands of possibilities to manage your business. I love this application and the price is reasonable

Nachteile

Sometimes the application freezes for unknown reasons.

Antwort von VoIPstudio

Hi. Thank you for your review and for your rating. We really appreciate the feedback from our users and strive to improve the service every day.

Regarding your comments about occasional problems with the application, have you contacted our support team?

Beantwortet am 15.11.2022
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.11.2019

VoIPstudio saved my job and can save yours

The main problem I have solved is monetary. In my office there are two workers who are never there but with whom we have to talk on a daily basis. Calling a mobile phone is expensive, but now, if they have access to wifi, it's free. We have saved a lot of money.

But also we can record the calls and stop taking messy notes and we can convert voice messages to text, Now we use audio messages much more thanks to VoIPstudio, which saves us a lot of time.

Vorteile

It gives you a thousand possibilities. It can be adapted to your business whatever it is.

The savings on your phone bill are so much that it's hard to believe. Communication with your colleagues is free. Always Even if they are on the other side of the world.

If you have access to Internet, you have a phone, wherever you are.

Another advantage is that we can record calls. No more taking notes that you don't understand.

In addition to that, we can pass voice messages to text, which makes it easier to clarify and find information.

Nachteile

It's hard to get started. You have too many options and it's easy to get lost. Maybe a wizard or something could help. The support is great and has helped me in everything I've asked for, but sometimes it's hard to ask and if it were easier it would be appreciated.

Some colleagues have been asked to install the program on their phone and there has been some reluctance. This is not strictly a VoIPstudio problem, but it is a problem that exists.

Communication with your colleagues is free. Always Even if they are on the other side of the world.

Ähnliche Kategorien