Über AreTheyHappy

AreTheyHappy ist eine cloudbasierte Anwendung, die täglich von Marketing-, Betriebs- und Front-Line-Teams in der Gastronomie und im Gastgewerbe genutzt wird. Die maßgeschneiderte Lösung hilft Restaurantketten mit mehreren Standorten und Unternehmen des Gastgewerbes, das Kundenerlebnis auf die nächste Stufe zu heben. Durch die Steigerung des Markenbewusstseins, die Überwachung der Kundenzufriedenheit und die Analyse von Entscheidungsfaktoren und der Stimmung bei der internen Koordination bei täglichen Aufgaben. AreTheyHappy ist eine zweckmäßige und nutzerfreundliche Software für Restaurant- und Gastgewerbeunternehmen zur Verwaltung der Online-Markenreputation. Halte deine Kunden von einem Posteingang aus auf dem Laufenden und antworte auf Bewertungen, Kommentare in sozialen Medien und Direktnachrichten. AreTheyHappy stärkt die Online-Kundenerfahrung deiner Marke durch die Zusammenführung einer unbegrenzten Anzahl von Datenströmen an einem Ort. Restaurant- und Gastgewerbemarken haben jetzt ihre eigene Kommandozentrale, um Leistung und Wachstum zu überwachen. Verfolge den NPS (Net Promoter Score), die Stimmung der Kunden und die Faktoren, die ihre Wahl beeinflussen, vom Standort bis zur Marke. Mit der modernen KI-Analyse sind schnell wachsende Markenunternehmen ihrer Konkurrenz voraus und treffen datengesteuerte Entscheidungen in den Bereichen Betrieb und Marketing.
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AreTheyHappy Preis

AreTheyHappy bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für AreTheyHappy

Reputation

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AreTheyHappy Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,9
Kundenbetreuung
5
Tobi
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2021

ATH is a fantastic tool to help listen to and understand customers in an increasingly online...

AreTheyHappy has been a game changer for us. With ATH we are able to manage our online reputation more efficiently and more effectively than ever. Key to ATH’s value-add for us is it allows us to aggregate our guests’ reviews/rating/sentiments from a multitude of different channels (i.e. Google, TripAdvisor, Instagram, Twitter, Facebook & more) into one Central Dashboard – so that we can not only reply to each guests’ feedback seamlessly, but in turn ATH’s simple to use dashboards thereon produces easy to understand, data driven insights & trends we can act on. And last but not least, a massive thank you to ATH’s [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who regularly drive the launch of new features such as NPS surveys, ticket system and email integrations. All in all, ATH is a fantastic tool to help companies listen to and understand their customers in an increase online world!

Vorteile

- aggregatation of reviews/rating/sentiments from a multitude of different channels (i.e. google, tripadvisor, instagram, twitter, facebook & more) into one Central Dashboard
- easy to understand data driven insights
- superbly user-friendly
- time saving technology

Nachteile

there is genuinely nothing to list here, ATH does exactly what it says it does really well

In Betracht gezogene Alternativen

Reputation

Zuvor genutzte Software

Yext

Gründe für den Wechsel zu AreTheyHappy

best fit, and a great team driving the tool's continuous development

Antwort von AreTheyHappy

Hi Tobi, we're excited to be part of Rocket Restaurants' strategy with regards to improving the overall Customer Experience.

Thank you for this awesome review, the trust and the constant feedback you and the team are giving us so that we can improve every day.

Stijn

Beantwortet am 3.5.2021
Kick
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.5.2021

Great system, easily usuable for improving your operations and guest experience.

We are using the aretheyhappy review to coach our managers and chefs into always working towards a better guest experience. We set our (yearly-quarterly-monthly) goals using aretheyhappy targets and our operational teams really know exactly what is going very well, and what can be improved.

Vorteile

All of the major review sites are easily connected. The team helps setup everything, and there is a lot of room for feedback (with which they actually do something). Great people as well, fast response times on whatsapp or telephone.

Nachteile

Nothing really, although some platforms are not yet connected, they are always working on getting things done for our side of the software (eg implementing new features).

Antwort von AreTheyHappy

Hi Kick, thank you for the great review and your continuous feedback!

Beantwortet am 27.5.2021
Nico
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 3.5.2021

ATH does what we need

From day 1 we have been happy with ATH. They have a personal approach and are very proactive.

Vorteile

ATH is flexible, manageable and reliable. It delivers for different needs in the company and connects with all our business partners. 
Are They Happy is happy with all feedback and listens to personal wishes when it comes to new functionalities. Can't wait for the AI feature to be released.

Nachteile

G-mail integration would make it complete

Antwort von AreTheyHappy

Hi Nico, thank you for your review. As you know, we only go for 5 stars :). I can confirm that we're already working in the background to offer Gmail in the next couple of weeks!

Beantwortet am 4.5.2021
Nathalie
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.8.2021

Experience Are They Happy

As mentioned earlier, we are very satisfied with Are They Happy. Everyone in the organization is very enthusiastic. It saves a lot of time, is conveniently arranged and we get a lot of information out of it.

Vorteile

We think Are They Happy is an incredibly fine tool. Previously, all reviews were answered on different platforms. Thanks to Are They Happy we now only do this through one platform. This saves a lot of time and it also makes it more organized. We can now see all the reviews of all 10 of our restaurants in one overview and we can easily filter the positive and negative reviews. Thanks to the tags we attach to the reviews, we can also easily search for certain topics or dishes.

In addition, the communication with the support team is also very nice. You get quick and clear answers and they are very involved.

Nachteile

Sometimes there are bugs in certain platforms that prevent us from responding via Are They Happy. This is sometimes annoying. Are They Happy cannot do anything about this. They keep a close eye on this and do research into it.

Heather
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.7.2021

AreTheyHappy will make your life much easier!

Vorteile

When people ask me advice on what social listening tool they should use, my answer will always be AreTheyHappy! It’s one of the most convenient platforms I have ever used and everything is pretty straight forward in use.

By adding several connections like Google My Business, Tripadvisor, Facebook, Instagram, you get a great overview. You can easily manage complaints and reply from one place in stead of logging in to each platform separately.

Reporting wise, AreTheyHappy is always open to listening to our needs and try to implement them as fast as possible in their sprints. We are glad to have a close relationship with a very personal customer service (Thanks [SENSITIVE CONTENT]!) By adding self-chosen tags to every review, we get a great weekly/monthly and yearly overview of what the pain points are of each restaurant and what to work on.

Nachteile

There are no cons to using AreTheyHappy!

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