Über Paymo

Paymo ist eine cloudbasierte Lösung für das Arbeits- und Projektmanagement für kleine und mittlere kundenorientierte Unternehmen. Diese Lösung unterstützt Remote-Arbeit und bietet Teamkollaboration, Ressourcenplanung, Zeiterfassung und Projektbuchhaltung in einer einzigen Suite.

Mit den Projektmanagementfunktionen kannst du Projekte erstellen, Aufgaben mit mehreren Empfängern hinzufügen und diese zur späteren Verwendung als Vorlage speichern. Was bleibt, ist die Überwachung des Projektfortschritts (erfasste Zeit versus ursprüngliche Budgets) und die Verwaltung der Arbeit über eine der vier verschiedenen Aufgabenansichten: Liste, Tabelle, Board und Gantt-Diagramm.

Paymo bietet dir außerdem einen integrierten Timer, Desktop-Anwendungen und mobile Apps sowie genaue Arbeitszeittabellen, die Einblicke in deine Produktivität bieten. Daten können später auch als Zeitberichte exportiert und mit deinen Kunden geteilt werden, was für ein zusätzliches Maß an Transparenz sorgt.

Die Projektbuchhaltungsfunktionalität zur Verfolgung von Ausgaben, zur Erstellung automatisierter Kundenrechnungen und zur Umwandlung von Vorschlägen in Projekte wird die dabei helfen, deine Finanzen im Griff zu behalten und sicherzustellen, dass du pünktlich bezahlt wirst.

Paymo bietet zwei kostenpflichtige Pläne und einen kostenlosen Plan für Einzelpersonen und Freiberufler.

Paymo Software - 1
Paymo Software - 2
Paymo Software - 3
Paymo Software - 4
Paymo Software - 5
Paymo Software - 6
Paymo Video
Paymo Software - 1 - Vorschau
Paymo Software - 2 - Vorschau
Paymo Software - 3 - Vorschau
Paymo Software - 4 - Vorschau
Paymo Software - 5 - Vorschau

Paymo Preis

Paymo bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Paymo ist ab $ 5,90/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 5,90/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Paymo

Paymo Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,7
Kasimir
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.3.2024

Einfaches und kompaktes Tool

Immer sehr erfolgreiches Task Managment

Vorteile

Die vielen möglichkeiten für das Einstellen von Tasks

Nachteile

Oft nicht immer so überschaubar und könnte einfacher sein

Marianela
Marianela
  • Branche: Chemikalien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 11.3.2023

Paymo represents agility in the execution of projects and quality assurance.

Paymo is an effective platform, which does not require a learning curve on the part of the people who use it, in addition to the fact that many business rules associated with the execution of projects are already implemented. On the other hand, we have visibility for the prioritization of tasks, the notification to the participants of each activity, and in general, Paymo can grow based on the needs and projects that our organization can handle.

Vorteile

Paymo focuses on providing a simple and efficient platform, with the implementation of those functionalities that really generate value, in addition to offering a fairly complete Dashboard for generating reports and useful information for stakeholders. With Paymo we keep our work team focused, in addition to having the mobile APP to be able to record progress directly from where we are, in real time, and notify about progress. People and users can work on more than one project at the same time and each of them knows the tasks they must perform, the times in which they want the activities to be completed, as well as being able to attach support information.With Poymo we can register with the Timer option the work dedicated to each activity and in this way we can give greater visibility to the Project Management.

Nachteile

Paymo has demonstrated that it meets the objectives of any project, and they are precisely: being able to offer visibility for the fulfillment of each and every one of the tasks, also guarantees that team members have delivery dates at hand and can report the advances, considering the participation of multiple projects, however, it may be that for more complex projects in which team management, use of tools and acquisition of supplies for execution are required, project managers require other complementary tools such as sheets calculation to manage what we cannot detail from the software itself, however this does not apply to all projects and may or may not be a limitation in many service areas related to traditional activity tracking.

Gerald
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.3.2024

Good value for money

Overall a great app to use. We successfully manage a small team of 9 with the feature set and get good feature development feedback

Vorteile

Value for money, ease of set-up, timesheet format, project overview dashboard, Feature roadmap & community feedback forum

Nachteile

Sub-task handling, Task editor side-panel, Task template handling, Lack of project stage functionality option

In Betracht gezogene Alternativen

Teamwork.com , monday.com und Asana

Warum Paymo gewählt wurde

Very difficult to manage and difficult for staff to use

Gründe für den Wechsel zu Paymo

Best timesheet handling. Excellent project overview dashboard
Jessica
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 20.3.2024

For the price point, it’s worth it.

Vorteile

We love how easy and straightforward it can be. It’s simple to set up and easy for the team to use. It’s very basic and covers just what we need.

Nachteile

We don’t love that the custom service is hard to get a hold of. Theres been some features that we ideally would like tweaked and they aren’t open to suggestions.

Antwort von Paymo

Hi Jessica,

Thank you for the feedback, we always appreciate it. We're open to user ideas, that's why we have a community forum where users can post and vote for their ideas. Unfortunately, we have to think carefully which new features would impact the majority of the userbase and also how complex and long it would take to implement.

Beantwortet am 26.3.2024
Manuel
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 18.3.2024

Great platform for freelancers & agencies

Overall very satisified. I wish Paymo would offer more customization and more robust templates, or a clever AI assistant which analyzes my usage and makes suggestions to save me more time.

Vorteile

I like that Paymo can be used with different setups and requirements. As a freelancer, I can set up my clients, my projects and keep track of all of them. It's a critical app for me.

Nachteile

The mobile app needs more refinement. As i invite guests over to my project dashboard, I am currently unable to notify them whenever I post a comment. This has been unsresolved for a while so I barely use the app.

In Betracht gezogene Alternativen

ClickUp

Warum Paymo gewählt wurde

Trello is very easy to start out with, but it lacks collaboration features and time tracking. Collaboration is better when in the paid tier but that exceeds Paymo, since you have to pay for a seat for every client.

Zuvor genutzte Software

Trello

Gründe für den Wechsel zu Paymo

Paymo had a competitive pricing in comparison.

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