Über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Pardot, ein Salesforce-Unternehmen, wurde für Organisationen geschaffen, deren Schwerpunkt auf B2B- (Business-to-Business)-Vertrieb und Marketing Automation liegt. Dieses E-Mail-Marketingsystem bietet automatisierte Unterstützung für langfristigere und mehrstufige Entscheidungen im Zusammenhang mit B2B-Verkäufen. Die Pardot-Suite umfasst Produkte mit Funktionen, die Lead-Management, Batch-E-Mail-Marketing, einen Startseiten-Builder, automatisiertes Drip-Marketing und Echtzeit-Verkaufswarnungen umfassen. Die Enterprise Edition bietet erweiterte Funktionen wie nutzerdefinierte Sicherheitskontrollen, mehr Speicherplatz und eine dedizierte IP-Adresse. In Kombination mit Salesforce Engage können sich Vertriebsangestellte über ihre Mobilgeräte in Echtzeit verbinden, um unter anderem Kampagnen zu liefern, Benachrichtigungen zu erhalten, über Trends zu berichten und Gmail-E-Mails zu verfolgen. Das SaaS-Modell (Software-as-a-Service) von Pardot basiert auf der Salesforce-Plattform und lässt sich in Salesforce sowie Microsoft CRM, SugarCRM und NetSuite integrieren.
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 3
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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Video
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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 5 - Vorschau

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Preis

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Salesforce Marketing Cloud Account Engagement ist ab $ 1 250,00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 1 250,00/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf...

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

Zoho Marketing Automation

Zoho Marketing Automation ist eine All-in-one-Marketing-Automatisierungssoftware, die Unternehmen dabei unterstützt,...

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

ActiveCampaign

Die kategorienbestimmende Automatisierungsplattform für Kundenerfahrungen von ActiveCampaign hilft mehr als 130.000...

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7
Funktionalität
4,0
Bedienkomfort
3,8
Kundenbetreuung
3,9
Kate
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 29.9.2020

Pardot delivers on promises

Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.

Vorteile

The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.

Nachteile

There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.

In Betracht gezogene Alternativen

ActiveCampaign und Marketo Engage

Warum Salesforce Marketing Cloud Account Engagement gewählt wurde

Greater functionality and alignment with Salesforce

Zuvor genutzte Software

ActiveCampaign

Gründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Alignment with Salesforce
Vatsal
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.3.2023

Increase Your Marketing Potential with Salesforce Marketing Cloud

All things considered, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement is a complete solution for companies looking to organize their marketing initiatives and engage with customers more successfully.

Vorteile

Mobile-friendly, personalized emails can be created and sent using powerful email campaign management tools. It helps you segment and target your audience effectively. Can-Spam compliance features to ensure that all emails adhere to legal requirements. Access control and permission features to manage user roles and permissions. Collaboration tools to help teams work together more effectively.Integration with other Salesforce products for seamless data exchange and cross-functional visibility.

Nachteile

This platform reuires training or expertise to fully utilise its features.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 12.12.2019

Bite the bullet and invest in a better tool

Horrific. Would never migrate to this tool again and wouldn't recommend to anyone.

Vorteile

Perhaps "simplicity" is one way to put a positive spin on this review. For any Marketing Ops professional who wants to build anything above and beyond Pardot's pre-built functionality -- Good luck. Maybe the simplicity is good for a very small organization, but in that same vein the price point would be nowhere near worth it.

Nachteile

Filter logic is absolutely miserable. There is no Boolean logic in the tool (going back to my point on "simplicity"), which is horrific for building out any type of complex filters for segments. There are even character limits on how much you can enter in one argument field. So, think about if you have to build out a segment to compile all leads from Europe and write out each country.... you would need to split the arguments into 15 or more "or" statements to account for each value. Also, everything is a drop down -- no free text entries for search -- so good luck sifting through 400 different values for a single Salesforce field. This is one seemingly minor example but is a great representation of how overly limited the tool is as a whole. Also their proclaimed "one-to-one" sync with Salesforce is a joke. There is always mismatched or missing data that doesn't align when boiled down into a report.

Magdy
  • Branche: Molkerei
  • Unternehmensgröße: 5 001–10 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.1.2023

Marketing is easier with Salesforce Marketing Cloud Account Engagement.

A good marketing program, through which customers' activities can be tracked easily and quickly. Also a good program for marketing automation and content creation, with the advantage of not sending repeated emails.

Vorteile

A good tool for summarizing results about potential customers, it saves time by reducing the time needed to create content. This program is suitable for different types of companies, regardless of their size or activity. They have good and fast customer support. easy to use.

Nachteile

Reports may sometimes be prepared in an unacceptable manner. It needs training at the beginning of use by specialists, but after that it is very easy to use. There may be some problems with integrations. The dashboard needs to be a bit simple to use.

Nirob
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.3.2023

Marketing success with Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

At last I want to say really this software help me lot in my profession. I recommend everyone to use this software to improve their ability.

Vorteile

In Salesforce Marketing Cloud Account Engagement I found many features useful. But most useful feature for me contact management. I can easily manage my contacts and needs. Email Distribution features is so good for me. It helps me very lot. Overall I can easily say anyone can grow their business by Salesforce Marketing Cloud Account Engagement.

Nachteile

Not so many cons about this softwarebut this software price is high. So I request the management team to decrease the price and develop this software and make it very useful.

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