Stripe


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1609 Bewertungen (4,5/5)
 

Stripe ist eine cloudbasierte Lösung, die eine Vielzahl von einheitlichen APIs und Tools bietet, mit denen Unternehmen Zahlungen online verwalten und akzeptieren können.

Stripe übernimmt die wichtigsten Zahlungsfunktionen wie Abonnements, das Speichern von Karten und direkte Auszahlungen auf die Bankkonten des Nutzers. Stripe bietet auch Lösungen für mobile und webgestützte Zahlungen, die speziell für Entwickler entwickelt wurden. Mit Stripe können Unternehmen internationale Debitkarten, Kreditkarten und Währungen akzeptieren.

Zu den weiteren wichtigen Funktionen gehören Full-Stack-Zahlungen, PCI-Compliance, Rechnungszahlung, sofortige Zahlungsannahme, gemeinsame Kunden und die Erhebung von Transaktionsgebühren. Für Stripe fallen keine Kartenspeichergebühren, Validierungsgebühren, Einrichtungsgebühren, monatlichen Gebühren oder Rückerstattungsgebühren an.

Stripe bietet Support-Optionen wie Online-Support, eine Kundenwissensdatenbank und Foren. Darüber hinaus kann Stripe in Anwendungen wie Shopify, FreshBooks, Zoho Invoice, Zoho Subscriptions, TalentLMS, Squarespace, Sellsy, Intercom, Slack, Zapier und Abacus integriert werden.

 

Stripe - Checkout
 
  • Stripe - Checkout
    Checkout
  • Stripe - Integrated mobile payment
    Integrated mobile payment
  • Stripe - Zoho integration
    Zoho integration
Unterstützte Betriebssysteme:
Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Webbrowser (OS-agnostisch), Windows 2000, Window 8, Windows 10

1609 Bewertungen über Stripe

 

Matthew V. Branche: Marketing & Werbung Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

5.12.2019

5.12.2019

Quelle der Bewertung: Capterra

Integrates seamlessly with everything

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Very positive. Great alternative for start up businesses, or online businesses that can save a lot of time.

Vorteile

So you can use Stripe with invoicing and subscription software or you can build out your own system if you are a geek that is PCI compliant fairly easily. Almost everything has an integration option and if you get stuck with a problem for whatever reason you can log into the dashboard and usually figure it out from there, if you can't they have great support documentation and even a chat option. Compared to similar competitors you even save a little bit. I especially like their ACH fees, some of the lowest I've seen.
An added bonus is that I don't have to pay for monthly statement fees or pay the annual PCI compliance fee and surveys because they add that into the flat rate.

Nachteile

Only thing I'd like to see is an option to download statements in a PDF format like previous merchant processing providers, but rarely do I need it.

Verifizierter Rezensent Branche: Eventservice Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

13.4.2020

13.4.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Excellent platform for build a SaaS app

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

So far, the Stripe team has been great and the platform has been very reliable. Most issues we have experienced are generally related to the credit card issuer and not Stripe.

Vorteile

One of the best APIs out there. Many examples and great customer support make Stripe easy to integrate. A broad feature set allows you to grow into the product as needed. Excellent Partner Program support as well.

Nachteile

This is not necessarily Stripe's fault as they do their best to shield you as best as possible from changes to the financial / banking networks, but it can be difficult to keep up with these changes as their API is updated to support them (e.g. privacy changes, refund policy changes, etc...).

Kory L. Branche: Marketing & Werbung Anzahl der Mitarbeiter:  11-50 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  11-50 Mitarbeiter

10.9.2020

10.9.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Stripe - One of the best and most affordable Payment Gateways

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Stripe is one of the top 2 payment gateways that we recommend our eCommerce clients. The feedback from them is always positive and they often thank us for recommending it to them.

Vorteile

There are so many options when it comes to payment gateways for eCommerce websites and point of sale. The best thing about Stripe is that it is easy-to-use and setup and more importantly, you can have one account for your online eCommerce payments and in-person POS + all of the necessary equipment to go with it.

Nachteile

There aren't too many negatives. The only issue that we come across is that Stripe does not allow accounts for specific industries (e.g. CBD sales). Hopefully, they will lighten their restrictions over time.

Robert O. Branche: Immobilien Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

18.8.2020

18.8.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Stripe's dispute resolution policies are never in favour of the seller

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

I am in the process of terminating my account with Stripe. It's a joke. The amount of headache and lost business they caused is not worth it. It is easy to set up but after that nothing is easy with Stripe.

Vorteile

Easy to deploy and has various integrations available

Nachteile

Allocations are a nightmare. Stripe is taking out their commission and the remaining amount is paid into your account, several client transactions in one payment - reconciliations are extremely difficult and I've never received one invoice from Stripe for their commission. They simply deduct their share and transfer the rest to you without any paper trail. In addition, every time there is a dispute, it is never settled in the seller's favour even when the supporting evidence and paperwork supplied to Stripe clearly shows that the purchase was valid, agreed and approved by the buyer, signed-off by them and the service used by them. The response from Stripe is never in the seller's favour. Finally - it happens at least a few times a month that Stripe rejects the transaction as suspicious and prevents prospects from buying our products. It often happens that clients contact us outside of the Stripe's workflow and finalise payment manually because Stripe is rejecting their cards and by extension is not allowing us to close the sale.

Ed P. Branche: E-Learning Anzahl der Mitarbeiter:  Selbstständig Mitarbeiteranzahl:  Selbstständig

23.6.2020

23.6.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Best card processing

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert

As a back office processing system with good security and good user interface, it can't be beat.

Vorteile

Low rate, excellent security, prompt direct transfer to bank account, good analytics, embeds on website and works without making people leave my site, clear user interface, good integration with other software, intelligent processing (e.g. prevents double subscriptions)

Nachteile

Not much at all that i don't like, as long as I'm not expecting it to do things it can't do. It is better, for example, than PayPal in website processing but can't replace PayPal or Square for one on one payments.