Über monday.com

Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten Planung und Durchführung komplexer Projekte für eine termingerechte Lieferung von Ergebnissen. Das Team- und Aufgabenmanagement-Tool von monday.com bietet Nutzerfreundlichkeit und die Flexibilität, jedes Team einzubinden und mehrere Projekte im gesamten Team zu verwalten. Mit einer Vielzahl von Produktivitätsfunktionen wie Zeiterfassung, integriertem Kanban-Board, automatisierten Benachrichtigungen, Workflow-Automatisierung, Abhängigkeiten, mehreren Ansichten und Kalenderintegration können Teams für jeden Projektmeilenstein bessere und schnellere Ergebnisse erzielen. monday.com bietet eine kollaborative Umgebung, in der Projektmitglieder kommunizieren, eine Wissensdatenbank erstellen und Dateien, Bilder, Designs und andere Spezifikationen teilen können. Mit unbegrenzten Boards und einer integrierten Zeitleistenfunktion können Nutzer effektiv zusammenarbeiten und den Projektfortschritt und wiederkehrende Aufgaben über mehrere Boards hinweg verfolgen. monday.com kann in verschiedene Kollaborations- und Aufgabenmanagement-Anwendungen von Drittanbietern wie Google Drive, Dropbox, Pipedrive, Google Kalender, Jira, Mailchimp und andere integriert werden. Das System ermöglicht es Nutzern auch, spezifische Informationen mit externen Gästen wie Kunden oder Freiberuflern auszutauschen. monday.com bietet ein REST-JSON-API-Tool, mit dem Nutzer die CORS-Anforderungen (Cross-Origin Resource Sharing) verwalten können. Die monday.com-App ist für mobile Geräte auf iOS und Android verfügbar. Das Tarifangebot umfasst vier verschiedene Pläne: Basic-Plan, Standard-Plan, Pro-Plan und Enterprise. Support ist über eine Online-Wissensdatenbank, Videotutorials oder das Support-Team von monday.com verfügbar.
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monday.com Preis

monday.com bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von monday.com ist ab 10,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
10,00 €/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:

Alternativen für monday.com

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HarmonyPSA

HarmonyPSA ist eine hybride PSA-Lösung (Professional Services Automation), die cloudbasierten Managed-Services-Anbieter... Mehr erfahren

monday.com Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,5
5 von 2.344 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Ralph V.
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 1 Jahr
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 20.11.2019

Project management and organization for the rest of us.

We have tried MANY project management platforms and for us to select monday.com says a lot about the product. We have a varied group of individuals within our marketing department using this tools to coordinate everything from our detailed printing requests, web and online projects to translation flow (very difficult to manage due to the many contributors involved in this process.) Monday.com makes all of this convenient and easy to follow.

Vorteile

Its incredibly easy to create a work flow or "Board", add participants and follow the progress of many tasks with ease. We can attach any supporting files or materials needed to each post and tag a specific user. Email and desktop notifications alert you on any activity and there is a web based site you can go to or the even better desktop and mobile app versions.

Nachteile

One of the few cons i can think of is the absence of a "repeating or scheduled task". I know there are ways around this but it seems like something that should be native to it.

Kim D.
  • Branche: Outsourcing/Offshoring
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 1 Jahr
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.12.2020

I love Monday.com!

Where do I start? This software is very affordable, and really helps with small business management. I work in transportation and customs brokerage, and since we implemented Monday.com as our customer facing communication device, we have seen a huge reduction in confusion, less emails being lost, and more customer satisfaction.

Vorteile

Easy to use, easy to manage, easy to implement. Monday.com portal software has improved our communications with our customers, and is extremely intuitive. Support is there if you need it, and they are consistently improving the features. I highly recommend!

Nachteile

The only improvement I would suggest is that each time a member is mentioned, the task goes back to the inbox for review. For example, I use the inbox as a to-do list, but what I think is done may have more requirements. It would be nice if the follow ups showed back up on my inbox. It would also be nice to have a payment feature, but I think that may be a third party app we can include. I need to look into it.

Amy J.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 1 Jahr
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 4.6.2021

Meh, for the price there are other better solutions.

I think it's a great, with someone who has a lot of knowledge in how to set up and track deadlines and projects could be useful. however for a small team without a lot of knowledge of agile strategies it was difficult to implement. it was also pricey for our team. In comparison to other project management tools that provide the same benefits its' not really worth the money.

Vorteile

It has a lot of colors and built in features that weren't previously offered in other softwares. It has varying views for tasks and allows you utilize the best way you work.

Nachteile

Tasks and projects were difficult to see in terms of deadlines and progress. You could move through the colors but if it wasn't going as planned you couldn't tell until the deadline was upon us and by that time it was too late to change course.

Stuart G.
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 1 Jahr
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 19.10.2017

Life changing enabler of productivity for all sizes of team

Already covered in previous question in part.

Not needing to remember things
Empowering team to tackle tasks in an order which suits them within the bounds set.
Improvement in productivity and customer response.

Vorteile

Visual, its very easy to visualise tasks and see what you and your team have on by ways of workload.
Initiative, although it has many features, all are logically positioned within the webpage so you never find yourself being lost in menus.
Customisable, the boards are completely yours to design, own and use. Changes can happen instantly and hassle free meaning things can adapt to the needs of the team.
Support, when ever required, support has been readily avaliable and responsive. Bugs, although rare, have also been resolved quickly.
No subtasks, so many say sub tasks are a con, but sub tasks really cause issues and it's how to lose things, so a flat task structure hugely improves clarity.
Live system, updates and task status update instantly for all users in real time. No "who has the task spreadsheet open?" anymore.
General, this is a "to do list" which is Initiative and interactive which once properly implimented for your team will revolutionise work flow.

Nachteile

Speed, as use increases and boards become larger, the interface is significantly slower. Promised improvements in speed have yet to be seen.
Bulk updates, there are bulk update features for tasks however these are unavailable for all column types
Large boards, large boards are hard to mannage due to speed and bulk update/automatic date fields etc.
Bulk import, importing from excel recently avaliable is good but limited

Suhaila S.
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 2 Jahre
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 20.4.2021

Organize task with monday.com

Its rich feature and tools make everything is possible with monday.com. The automation has help me to set and forget some of my daily task.

Vorteile

There so many thing that can be done with this software, and the flexibility is the best compared to other software. The task manager is very visual, that help me to see clearly which task has more priorities and need to be done first.

Nachteile

This software surely has its learning curves and take a bit of time to master all the tools that on the software. Overall, there are nothing much to be dislike with this software as everything is working perfectly.

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