Über Keeper Business

Keeper ist eine cloudbasierte Business-Security-Lösung, die Multi-Tenant-Passwortverwaltung und sichere Dateispeicherung bietet. Sie bietet eine „Zero-Knowledge“-Sicherheitsfunktion, mit der Nutzer nur auf die Informationen zugreifen können, die auf dem Gerät und im Keeper Cloud Security Vault gespeichert sind. Die Lösung wird mit mehreren Geräten synchronisiert und kann von mehreren Nutzern verwendet werden. Sie ermöglicht Nutzern die Erstellung hochsicherer Zufallspasswörter. Nutzer können Passwortrichtlinien erstellen und die Einhaltung von Passwörtern mithilfe der Dashboards, Berichterstattung, Auditing und Benachrichtigungen von Keeper überwachen.

Keeper bietet mobile Sicherheit und Schutz vor Datenverlust und ist mit Desktopcomputern und mobilen Geräten kompatibel. Zu den wichtigsten Funktionen gehören eine IT-Administrationskonsole mit Durchsetzung der Passwortsicherheit, Nutzerbereitstellung, delegierte Verwaltung und Active-Directory-Integration.

Die Lösung verwendet 256-Bit-AES-Verschlüsselung, PBKDF2-Schlüsselgenerierung, Perfect Forward Secrecy und Zwei-Faktor-Authentifizierung. Die Plattform arbeitet mit Unternehmen aller Größen zusammen, um Sicherheit, Datenschutz und interne Kontrollen zu integrieren. Die Preise verstehen sich pro Monat und pro Jahr.

Kepper Dark Web Monitoring and Alerts
Keeper Business and Enterprise Protection
Keeper Secure File and Password Sharing
Keeper Enhanced Two-Factor Authentication
Keeper Increase Organization with Subfolders
Keeper Autofill Passwords in Websites and Apps
Keeper Business Video
Kepper Dark Web Monitoring and Alerts-thumb
Keeper Business and Enterprise Protection-thumb
Keeper Secure File and Password Sharing-thumb
Keeper Enhanced Two-Factor Authentication-thumb
Keeper Increase Organization with Subfolders-thumb

Keeper Business Preis

Keeper Business bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Keeper Business ist ab 3,75 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
3,75 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Keeper Business

Zoho Vault

Zoho Vault is a cloud-based security solution that helps teams manage their online passwords. Users can store and...
WebTitan ist eine cloudbasierte Internetsicherheitslösung, die eine Überwachung auf Viren, Ransomware, Malware und mehr...
Fyde allows organizations, especially those with a distributed workforce, to mitigate the risk of breach with a secure...
CrowdStrike ist eine cloudbasierte Endpunktschutzlösung, die kleine bis große Unternehmen mit Virenschutz und...

Avast Business

Avast Business ist eine cloudbasierte Endpoint-Sicherheitslösung, die sich direkt an den Geschäftsnutzer richtet. Die...

ESET Endpoint Security

ESET Endpoint Security ist eine On-Premise- und cloudbasierte Anti-Malware- und Security-Suite für kleine, mittlere und...

Keeper Business Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,5
5 von 409 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Neal K.
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für 6-12 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.5.2020

Quality Password Storage Capability

Vorteile

The browser plugins make it easy to manage and input long secure passwords without retyping and hand-jamming

Nachteile

Can be difficult to use Single Sign On application when pop-ups are not allowed in your organization

Briann H.
  • Branche: Informationsdienst
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für 6-12 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 6.10.2020

Keeper for Business is a great password keeper

Overall my experience with Keeper for business has been a good one, I'm getting more used to it everyday.

Vorteile

What I like most of the software is it's ease of use. The GUI is very well laid out and intuitive; most other password managers are very basic and Keeper definitely looks the part of a profession software.

Nachteile

What I like least about Keeper are two things; First, the search function could use some work, it's very clunky and often makes finding what you're searching for a pain. Also the load times when first opening the software are long.

James R.
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 1 Jahr
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 21.8.2019

Not Suitable for Business Use

Even though we pay for the "business" level of this software, their support is terrible. Their online chat support is only available for consumer, not for enterprise. There's no phone number for business support. All you can do is fill out a contact form on their support website, and they are extremely slow to respond.

When I pushed for a phone number from the "consumer" support person in online chat, they did finally give me a number, but it went straight to voicemail. They eventually called me back and tried to blame me for the problem. They said that if you don't set up your folders from the beginning with "default permissions" then there's nothing you can do afterwards to fix the problem.

I explained that when a product advertises itself as "enterprise" grade, they have to understand that (1) employees come and go rapidly; and (2) admins must have full authority to edit permissions on any record within the organization, especially those created by previous admins or employees.

If any of your employees stores a record as "Read Only" then not even an admin can change this. If that employee leaves the company there's no way for you to ever change the records that the employee created. The Keeper support person made it seem as if this is a perfectly normal and logical way to do things, and tried to blame me for "not setting up the default folder permissions correctly at the beginning". Of course, I wasn't the one who set it up originally, that was a previous admin!

Vorteile

Allows you to set up teams and roles. Allows you to upload your company logo.

Nachteile

This software is not suitable for businesses who have to manage multiple users. Even though the software allows you to create "Shared Folders", the records stored in each folder are still owned by individual users. So, even if you are an administrator and you have admin privileges on a shared folder, you still can't edit records that were saved by other users. If those users go on to leave the company, you will be permanently unable to edit those records. In a large company, people come and go, so you could end up with hundreds of "orphaned" records that you are unable to manage.

Sony P.
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 2 Jahre
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.1.2021

Great place to store the accounts & passwords

It's actually a great idea and concept of saving passwords. Overall it's flexible and easy to use!

Vorteile

This is greatly used as this is a great place to save all the passwords and it will autofill. And also recommends when a new website is trying to create a password! Love it!

Nachteile

The only downside for this is - even logging from the same computer after 30 days it needs a code to log in!

Wish there is an option, never ask for this computer!

Hector B.
  • Branche: Outsourcing/Offshoring
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für 6-12 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.5.2020

Great value, great product

Vorteile

We manage a lot of credentials to access our IT infrastructure. Keeper has helped us to secure our credentials, manage and share very easily.

Nachteile

Works only with web applications. I would like this to work with desktop applications.

Ähnliche Kategorien