Über Archdesk

Archdesk ist eine cloudbasierte Lösung, die Unternehmen in der Fertigungs-, Dienstleistungs- und Bauindustrie dabei unterstützt, den gesamten Lebenszyklus der Ressourcenplanung des Unternehmens durch Projektmanagement, Rechnungsstellung, Angebotserstellung, Produktionskontrolle und mehr zu automatisieren. Zu den wichtigsten Funktionen von Archdesk gehören Budgetverfolgung, Buchhaltungsintegration, CRM, Geräteverfolgung, Kostenvoranschläge und Bestellungen. Auftragnehmer können Prozesse für Buchhaltung, Flottenverfolgung, Mitarbeitereinsatzplanung, Fortschrittsüberwachung und mehr automatisieren, um Arbeitsabläufe zu optimieren. Darüber hinaus ermöglicht die Lösung den Nutzern die Verwaltung des Lagerbestands, indem sie bestimmten Artikeln bestimmte Posten zuweist und den gesamten Bestand verfolgt, wodurch die betriebliche Effizienz in allen Baupipelines erhöht wird. Archdesk hilft Unternehmen, Aufgabenlisten zu verwalten, sie in Gruppen zu kategorisieren, Aufgaben zuzuweisen und sie in einem einheitlichen Dashboard anzuzeigen, was die Transparenz in der gesamten Organisation erleichtert. Die Preise sind auf Anfrage verfügbar und der Support erfolgt anhand von Dokumentation, per E-Mail, Chat und über andere Online-Ressourcen.
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Archdesk Preis

Archdesk bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Archdesk ist ab £ 690,00/Monat verfügbar.

Startpreis:
£ 690,00/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Archdesk

Archdesk Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,2
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,6
Gary
Gary
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.1.2020

The key to our growth

There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Vorteile

We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Nachteile

It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

Christine
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 28.11.2022

A great tool for the whole team

I find Archdesk very user friendly and is suitable even for the people who have limited tech knowledge. I find that it is suited for every role within a construction company from estimating to accounts to general admin and even the engineers.

Vorteile

I like that everything for each project is in one place. All members are able to view all of the critical information for their role, we dont have to do any double entry or input into multiple CRM systems / folders.

Nachteile

There isnt much to say here the only thing I can think of is that you can only put one overall price in for a job and in construction, there can be many possibilities for costs, so to be able to put a few lines under contract price would be great.

Antwort von Archdesk

We're thrilled to hear that you're enjoying Archdesk! We designed our software with the entire team in mind, and it's great to see that you're finding it to be user-friendly and suitable for every role within your construction company.

Beantwortet am 5.4.2023
Christopher
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 14.11.2023

Good but not for everyone

It has been ok, the sales team sold it, the support is average, and the actual functionality of it is average. I think there would be better solutions which we would be exploring if not in contract with Archdesk.

Vorteile

I like that is it fairly user friendly, and that it hold the data for projects in one place and allows everyone to update.

Nachteile

I feel like it falls flat on a lot of features, we were promised integration with Sage when sold this software, but this never fully happened. It can be a bit long winded to update, and it creates a lot of double entry for us. I feel like it was sold as a great solution however it feels quite mediocre.

Melissa
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 28.6.2024

Good System

Very good, team are knowledgeable and very helpful

Vorteile

Easy to configure changes and get the system up and running.
System looks good and is easy to use.

Nachteile

The layout on some of the screens cannot be amended/shrunk, which means you cannot fully customise your view to how you want it.

In Betracht gezogene Alternativen

Procore

Gründe für den Wechsel zu Archdesk

Value for money, ease of system use and processes

Antwort von Archdesk

Thank you so much for the review and your kind words! 

We are thrilled to hear you enjoy using the system!

Archdesk Team

Beantwortet am 4.7.2024
Chris
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.11.2022

Key to the business performing.

From the very start it has been a great experience, support is first class. We found the different levels of elements in the software covers a lot of what we want, there is a few things that could help if changed but they seem very keen to develop with you.

Vorteile

Scheduling and budgeting is a huge part of what we like about the software.

Nachteile

The link up with Sage is the weak point of the software, it has improved but could still do with more work. Would be good if we could make are invoices abit more bespoke as well.

In Betracht gezogene Alternativen

Procore und Smartsheet

Warum Archdesk gewählt wurde

The endless levels of facilities to help all aspects of project management from start to finish.

Zuvor genutzte Software

Procore, QuickBooks Desktop, monday.com und Smartsheet

Gründe für den Wechsel zu Archdesk

They didn’t have as much to give.

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