Nutzerbewertungen im Überblick

Über Marketman

MarketMan ist eine cloudbasierte Plattform für das Management von Restaurants, die kleine bis große Restaurants bei der Beschaffung, der Verfolgung von Lebensmittellieferungen und der Buchhaltung unterstützt. Zu den wichtigsten...

Mehr erfahren

Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8

Nutzerbewertungen zu Marketman durchsuchen

103 von 103 Bewertungen
Sortieren nach:
Gede
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.11.2020

Totally great inventory software!

Accurately showing profit and expenses, physical inventory item quantity as controlling stock in storage.

Vorteile

I have been using this software more than 3years, the most i like are very accurately to calculate profit and lost day by day or monthly. Easy to use syncronizing with other POS system to create recipe in every single item sale.

Nachteile

Everything is perfect as what i need to running my company that i manage.

Brandon
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.12.2020

Wow! Saves me a ton of time!

Vorteile

Automated invoice capturing, automated inventory price updates, vendor integrations, shelf to sheet order guides and inventoring, restaurant essential reporting features, Quickbooks integration, customer service is excellent.

Nachteile

It takes awhile to set up, but all software in this category does.

Rocco
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 24.11.2020

Marketman Review

great [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was wonderful, and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is great also

Vorteile

set up was easy, the support was good and great follow thru

Nachteile

when you first set up. you should have more dialog with the company on how they would like to see items listed. i had a lot double redoing the original set up very time consuming .

i like the credit function but i don't understand why if the price drops it shows as a credit

Die besten Alternativen zu Marketman

Sebastian
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 2.3.2023

Fantastic Software for Restaurant Management, Top Notch Customer Service Team

Vorteile

I love the ease of navigating through the software and how many helpful reports I can view to review my business' operations for every store and as a whole. It's extremely helpful to have the ability to track costs of not only inventory items, but also menu items by building recipes to see the exact breakdown of costs and profit margins.

Nachteile

There are little inconveniences in the software that I would like to be fixed/improved. The development team is incredibly slow with implementing any of these requests, no matter how big or small. After 5 months we have yet to have anything fixed.

Stanley
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.6.2022

New technology that will help save so much time

The onboarding support was superb!

Vorteile

Marketman has so much potential as we continue to use it and their system continues to learn.

Nachteile

Setting up is very tedious, especially for a company that has a central commissary that distributes to branches.

Joy
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.11.2022

Review for Nabo bistro

no major complaints. the only major issue would be the closed API which makes it hard to integrate local currencies and banks. this does come as a challenge when doing sale reconciliations

Vorteile

all the features are great, the software makes daily operations very easy

Nachteile

would have preferred the onboarding process to be slightly faster so i can use the system asap

Peter
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.10.2022

Good hands on system with lots of analytics

Of particular importance is recipe costing and adjusting to every increasing prices of products. I find this program to be very efficient and effective.

Vorteile

This product handles ordering/inventory/costing very well. It takes input data and flows it through receiving, recipe production and cost well and efficiently.

Nachteile

Initial set up/reset up is time consuming and it is hard to mothball/delete items due to its history tracking functions. But overall a very good product

Will
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.9.2022

Marketman - Intuitive, Helpful and Affordable

Vorteile

Ease of use, functionality and interface.

Nachteile

So far so good! I haven't run into any issues that haven't been very quickly solved by the help team.

Don
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.9.2022

Marketman Software

This software has helped me a ton with figuring out my food cost, ordering needs, recipe keeping and so one. I love it.

Vorteile

This software is very very easy to use and has a ton of options. I have been using it for a little while but am still learning ways that it can help to simplify my life and make me more organized. It is very user friendly and the software support team is by far the best I have used. Very responsive and helpful.

Nachteile

Gotta be honest haven't found anything bad yet. If anything it almost offers to much. So many options and uses.

Phillip
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.3.2023

MarketMan a great investment

Excellent product, even better service

Vorteile

Easy to implement, use and train with full control

Nachteile

Some adaptability issues with 3rd party apps

John
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.4.2022

The last SaaS you will ever need, Market Man does it all!

Extremely satisfied with Market Man. Through this software we can have complete control and overview on our day to day operations. When utilized fully, you will have a transparent view of your COGS, Waste, Inventory Levels, Low Inventory Level Reminder Alerts, Batch Recipe Costing, Plate Costing, Sales, Purchase Log.

Vorteile

Dashboard gives you a great overview of every financial aspect of your business. Has a controller, you will have real-time data to allow you to make sound financial decisions, What I appreciate the most is how fast and easy it is to navigate from portal to portal and your work will always get saved, as the system will prompt you the save before exiting. When inputting Invoices using the manual option, it is extremely user-friendly to audit Inventory Items, Update Prices, Issue Credits and upload scanned Invoices.

Nachteile

I think the one thing that is missing from Market Man is the ability to make payments directly from Market Man. Having ACH or other payment methods built into Market Man's SaaS would be ideal for operators.

Maria
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.1.2020

5 stars Inventory App

Before MM my inventory was really bad and once I discover this app everything felt into pieces. Good training team, they answer all my questions really fast and scheduling a web training with them is really easy and fast.

Vorteile

Easy to use, placing order really fast with the phone app, best Inventory count system, best up to date inventory control (literally just a click away), time saving when it comes to invoicing (once the order is placed from MM, it's just a click away to transform it into an invoice), integrate with Quickbooks and Revel, cookbooks and multiple measurement units. The best customer service and the training team.

Nachteile

When integrating with my Revel system, if I change the name of an item, in MM it will appear as a new item and it's hard to follow older reports since the date is not consistent.

Paolo
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.7.2021

Very Helpful software for Hospitality

Pretty good, it provides the functionality of expensive software for a fraction of the price

Vorteile

Ease of use, value for money. Marketman is a very good software that does substantially help your business with stock management, orders and more.

Nachteile

Initially the reporting or lack of a clear actual vs theoretical, but this has been fixed now. The next issue to tackle is the Database and how it gets filtered in some specific instances. No major issues to complain about though

Simon
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.10.2018

MarketMan - Solving a gap in the market

We've used it for a couple of years now, due to operational issues we've put it down and picked back up again when we can, now we're focusing on it's full capability again and hope to keep the momentum.

Vorteile

It's pretty straightforward, there's some terminology that's confusing, but that's appropriate to the tasks in hand. It's pretty straightforward to use.

Nachteile

Sometimes it doesn't do what I need it to do al the time, the iPad app is good, but lacks some of the important desktop functionality. Again, that's the beauty of an iPad though I having a quick function on tasks.

Josphat
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 2.2.2022

Value for money

We have problems when stock or sales do not sync properly or on time

Vorteile

This software is fast and easy to use and not heavy on any PC or any

Nachteile

The merging of sales and stock with light speed is not always accurate, maybe its programming from our side

Tracy
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.2.2022

Great software program

Vorteile

How inventory can be setup. Storage areas help a lot in case i have to stop and come back to finish it later. It seems to be well thought out

Nachteile

not sure. at first it took some getting used to but before long i got the hang of it, sometimes with the help of support, who were always very helpful and accomodating

Maria
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.4.2018

Solved my Inventory Issues and easy to use

Vorteile

It's saving me a lot of time and I don't have to use the excel sheet in order to make the Inventory, user friendly and no cost for extra users, I can place the orders form the system and that's saving me time when I actually have to insert the Invoices in the system, price change notification and credit notification.

Nachteile

I don 't like the fact that when I change something in my POS system, for example if I modify only the name of an item in Revel, MarketMan is creating me a new Item.

Jennifer
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.10.2018

Marketman

Vorteile

The customer service team is amazing! They are always so responsive and also push for new features based on feedback! They really listen and I love working with team!

Nachteile

Sometimes there are little nuances you have to remember and duplicating things amongst multiple locations or items can be time consuming.

Juan Pablo
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.4.2018

It solved the problems I was having with stock control

Stock and recipe control

Vorteile

I liked that it is WebBased and I can access it where ever I am at. The ease of use is great and I have been recommending it. I am exited to see the new Menu feature.

Nachteile

I wish I could calculate the value of my stock at any given point in time. I also would like for the costs of goods sold would take into consideration the value of stock. The app functionalities should also be more broad.

Rahul
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 1.10.2019

Great tool that needs more refining for ease of use

Customer service is fantastic.

Vorteile

It works once it’s all setup. However, setup isn’t for the non-technical. I’m an IT guy and it took me weeks to fully set it up. And I feel like it could be better with just a few more small tweaks.

Nachteile

Setup and the iOS app. The app is cumbersome and almost remedial.

Marc
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 30.11.2020

Easy to learn software

Very happy.

Vorteile

It’s easy to use interface, and friendly customer service.

Nachteile

Can become clunky when trying to fix reports

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 14.3.2022

Good for Bar Inventory

7.5 out of 10

Vorteile

After you set up your products and storage areas, the ease of use for tracking inventory is awesome.

Nachteile

The actual setting up and adding new items is a little time consuming. Wish they was a “copy” element of a current in stock item

Dan
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.4.2022

Ease of Use

Vorteile

Very intuitive. it does not require a lot of training to use for the managers.

Nachteile

We haven't had any negative issues or problems.

Jason
  • Branche: Lebensmittelproduktion
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 26.4.2021

Great operational software

Marketman is a great operational software. It allows my business to manage its inventory well. Helps reduce cost of sales in having a more profitable business.

Vorteile

What I loved about this was that it was easy to set up. What I found to be impactful was that marketman’s system made sure that your food cost were on a budget. This might be the best software because you don’t have to be a pro to use it, requires little to no experience to be familiar with the software.

Nachteile

What I didn’t like was that support system only take messages rather than phone calls.

Krzysztof
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.2.2023

thumbs up

Vorteile

overall ease of use and tools available

Nachteile

accepting the delivery process could be a little bit quicker with certain providers

103 Bewertungen