Nutzerbewertungen im Überblick

Über Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf Vertrieb, Außendienst und Kundenservice sowie starken Integrationen in die anderen Office 365-Angebote von...

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Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,2

Nutzerbewertungen zu Dynamics 365 durchsuchen

5 103 von 5 103 Bewertungen
Sortieren nach:
Mohammad
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2023

Sehr gute Software (ist sehr gut zu empfehlen)

Tolles Software (sehr gut zu empfehlen)

Vorteile

Alles was benutzt habe, war richtig toll. Microsoft Produkte sind die beste in der Welt

Nachteile

Ich habe keine Nachteile herausgefunden. Aber vielleich nur die Preis ist etwa teuer als die anderen. Aber trotzdem wenn man alle Tools und Futures nutzen möchte, wäre die Beste wahl

Peter
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 23.2.2023

Microsoft Dynamics 365

Sehr gut.

Vorteile

Mit unserem alten System hatten wir immer wieder Probleme, dass sogar Daten etc. verschwunden sind. Von daher wollten wir eigentlich auf die üblichen Serverlösungen wieder umsteigen. Mit dem jetzigen System sind wir aber wieder in der Cloud aber es läuft alles bestens.

Nachteile

Vor ein paar Wochen gabe es mal einen Serverausfall der wohl die ganze Welt betroffen hat. Hier hat man dann keine Möglichkeit einzugreifen. Man muss einfach warten bis es wieder geht.

Claudia
  • Branche: Musik
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

5
Bewertet am 6.1.2023

Wird kostenlos mit neuem Comuputer mitgeliefert.

Vorteile

Microsoft 365 wird kostenlos mit einem neuen Computer mitgeliefert. Nach Ablauf der kostenlosen Lizenz kann diese kostengünstig verlängert werden.Microsoft 365 enthält viele nützliche Office Programme, wie Word, Excel, Outlook Microsoft to Do usw., die einfach zu bedienen und sehr nutzerfreundlich sind.

Nachteile

Negative Erfahrungen konnte ich mit Microsoft 365 nicht machen

Die besten Alternativen zu Dynamics 365

Sascha
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.4.2023

Microsoft Dynamics 365

Sehr gut und läuft stabiel . Zum arbeiten top produkt ,wo man auch nichts verzichten muss

Vorteile

Mit dem alten System gab es auch viele Probleme mit dem Verschwinden von Daten. Also mussten wir wirklich zurück zur normalen Serverlösung. Wir sind mit unserem aktuellen System wieder in der Cloud und alles ist gut.

Nachteile

Vor einigen Wochen gab es einen Serverausfall, der wahrscheinlich die ganze Welt betraf. Hier gibt es keine Möglichkeit einzugreifen. Ich muss warten bis es wieder funktioniert.

Kenan
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

4
Bewertet am 6.4.2023

gut

gut

Vorteile

schnelle barbeitung, guter Aufbau, guter Umgang

Nachteile

keine Auffälligkeiten, keine Fehler ersichtlich

Martin
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 31.10.2022

Dynamics 365 :-)

Da es sich ein durchgängiges CRM ist versuchen wir so viel als möglich zu nutzen...

Vorteile

Finde die Funktion der automatischen Verbuchung von Bankkonten am wirksamsten.

Nachteile

Die Integration sowie der Aufbau aller Funktionen gestaltete sich als schwierig

Andreas
  • Branche: Groߟhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 23.12.2022

Gute Software für unsere Zwecke

ICH NUTZE sie sehr gerne und würde sie uneingeschränkt empfehlen

Vorteile

Die Speicherung der Voreingestellten Tools

Nachteile

Software ist recht teuer, daher nicht für alle geeignet

Markus
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

4
Bewertet am 22.12.2022

Dynamics 365

Vorteile

Sehr einfache Handhabung,sehr benutzerfreundlich

Nachteile

Manchmal ist das Progamm im Detail noch etwas zu komplex

Christian
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.4.2023

Sehr gutes Tool man kann viel damit machen

Wir sind uns noch nicht einig welche Vorteile oder Verbesserungen wir haben dafür nutzen wir es zu kurz

Vorteile

Es ist sehr benutzerfreundlich und sämtliche Anwender sind zufrieden damit

Nachteile

Es gibt eigentlich keine Nachteile bis auf der Preis der etwas hoch ist

Pavel
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.4.2023

Gut Preis-Leistung Verhältnis

Vorteile

Die Datenvisualisierung , Kundenfreundlichkeit

Nachteile

Keine Angabe da Ich nichts negatives gefunden habe

Barbara
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 10.3.2023

Meine Anwendungen von Dynamics 365

Vorteile

Das Onboarding ist übersichtlich und schnell

Nachteile

Momentan sehe ich keine Verbesserungsvorschläge

Simone
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

5
Bewertet am 22.1.2023

Perfektes Tool für den Arbeitsalltag

Vorteile

Anhand dieses Programms erfasse ich schnell kundenlösungen und gebe es an Kollegen weiter.Inklusive on und offboarding. Sehr gut!

Nachteile

Bis jetzt bin ich zufrieden. Fragt mich im Jahr wieder

Denis
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 27.3.2023

Dynamik Feedback

Mit Dynamics 365 hat man sämtliche wichtige Tools, die alle im Leben irgendwann mal von nutzen sein sollten an einem Ort.

Vorteile

Das Programm kann ein ganzes Jahr lang umsonst getestet werden. So hat man reichlich Zeit alle internen Programme richtig kennen zu lernen.

Nachteile

Bisher kaum Sachen gewesen, die negativ sein sollten.

Dorothee
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 5 001–10 000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
2

2
Bewertet am 30.1.2023

Nur für Kleinstunternehmen geeignet

Einfache Buchhaltungsvorgänge

Vorteile

Sehr sehr einfach und für Buchhaltungsanfänger geeignet

Nachteile

Wer große ERP Programme kennt, ist unzufrieden mit der Funktionalität.

Ty
  • Branche: Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.11.2019

Dynamics in a league of it's own

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Vorteile

I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge.

From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation.

Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Nachteile

I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Dynamics 365

Cost is incredibly good, Azure, vibrant community of support. Microsoft is heading in a direction I am trying to go.
Abhishek
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.3.2023

Review about Dynamics 365

Dynamics 365 is a broad corporate platform with a number of features and functionalities, including business intelligence, CRM, and ERP technologies. It is intended to assist companies in running their operations more effectively, enhance consumer engagement, and increase revenue.Overall, businesses and users have expressed satisfaction with Dynamics 365, praising several of its features, including agility, scalability, mobility, analytics, and collaboration abilities. But some customers have also mentioned issues with the product's complexity, pricing, learning curve, customizability, and system integration.Dynamics 365 continues to be a well-liked and widely-used business platform with a sizable and expanding customer base notwithstanding these difficulties.Microsoft keeps investing in the platform but often releases new tools and features, signaling it's going to continue to be a beneficial and pertinent platform for business.

Vorteile

Integrating a variety of functionalities, like as CRM, ERP, and business intelligence tools, Dynamics 365 provides a comprehensive company platform. Businesses may now run their operations in a way that is more streamlined and effective thanks to this.Flexibility: Due to Dynamics 365's high degree of flexibility, enterprises can modify the platform to suit their own demands and specifications.Scalability: Dynamics 365 is built to expand together with your company. You can quickly add new features and functionality to the system as your business grows, ensuring that it stays current and helpful over time.Mobility: Dynamics 365 is available on any device and from any location. Employees are able to work remotely and maintain a constant connection to the company thanks to this.Dynamics 365 has robust business intelligence tools that allow organizations to examine data, acquire insights into their operations, and base decisions on current information.Collaboration: Dynamics 365 comes with a variety of collaboration capabilities that let staff members effortlessly share information and collaborate, increasing productivity and efficiency.Overall, Dynamics 365 is a robust and adaptable business platform that gives companies the tools they need to properly manage their operations. Businesses of all sizes and types can benefit from its integration, flexibility, scalability, mobility, insights, and collaboration capabilities.

Nachteile

Customization: Dynamics 365's capacity to be altered is both a strength and a drawback. For smaller companies or those that have limited IT resources, modifying the platform could prove to be practical because it needs technical know-how and takes time.Integration with other systems: Dynamics 365 is made to work with other Microsoft products, although third-party system integration can be more difficult and may call for more resources and knowledge.Overall, Dynamics 365 is a strong and adaptable business platform, but it might not be the ideal choice for every company. Businesses should think about the platform's possible negatives before implementing it because of its complexity, cost, learning curve, customization, and involves combining.

Oshadhi
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 29.4.2023

Good product to manage accounts

Vorteile

Scalable and customizable to fit business needs.

Nachteile

Higher cost compared to some other software options.

Annie
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 2.2.2023

Positive Dynamics 365 Experience

Overall, I had a positive experience with Dynamics 365. The platform is powerful and effective, and it integrates with other Microsoft products to make collaboration and data access much easier. However, the cost and complexity of setup can be a barrier for many businesses.

Vorteile

Dynamics 365 is an incredibly powerful platform for businesses to manage their operations and customer service. It provides a comprehensive suite of tools to help manage workflows, customer relationships, and more. The integration with other Microsoft products is seamless, making it easy to access data and collaborate with colleagues.

Nachteile

While Dynamics 365 is a great tool, it can be challenging to learn and understand. The complexity of setup and customization can be daunting for new users, and the cost of the platform can be prohibitively expensive.

Lydiah
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.4.2023

I give Dynamics 365 it dues and acknowledge it as an all inclusive solution for my entire...

My experience with Dynamics 365 has been one worth noting. It is marked with a lot of fulfillment knowing that I've got the best especially CRM tool I can ever get.

Vorteile

Sales and Marketing has been on the rise like in the last 3years and many people are opting for it because of the freedom on your time and even you deciding what you will earn at the end of the day as well as leverage over your time. And this is where Dynamics 365 comes in to make your business operations soo seamless as well as maximizing on earnings. It is an absolute answer to businesses. First of all it's user friendly and Incase of any issues in implementation and use,then the customer support team is alert 24/7. Also it's total cost of adoption into your enterprise processes is quite reasonable. It's capabilities are on another level and can be used across all the departments. From finance to make informed decision and accelerate reconciled financial reportings as well as give a clear forecast on the financial trajectory of any business beacause on can view everything from payables,receivables, transaction dimensions,defferals,manage multiple currencies,bank account and assigning automatically audit trails.It is also an efficient CRM tool when integrated with the sales options and is useful to maintain an overview of contacts and their needs ,keep track of sales opportunities which will result to a boost in productivity. I believe if you can get hold of and just efficiently manage the above two department of your enterprise then we can consider it a successful one. But also tomention Dynamics 365 is useful to procurement ,HR,Project Management making it the best fit.

Nachteile

To be honest i have used Dynamics 365 for over 2years now and I have not experienced any downside at all. It even amazes me on it comprehensive capabilities and the fact that it can be used across multi-department is just soo fulfilling

Renaud
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 3.8.2022

Cumbersome, not very portable

It was ok, but I fund the software to be too cumbersome to use efficiently

Vorteile

This is a full feature solution that can integrate in a ERP system with lost of options

Nachteile

It looks lime it was developed years ago and has not changed much. The mobile application is not great and the customization is difficult, long and expensive

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Warum Dynamics 365 gewählt wurde

Tigerpaw was limited and not easy to use

Gründe für den Wechsel zu Dynamics 365

At the time it seemed to be the better solution. Things have evolved and it looks like Dynamics lags behind the times
Sanjay
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 6.4.2023

A Comprehensive Review of Dynamics 365 to Transform Your Business

Vorteile

One of Dynamics 365's most praised characteristics is its broad utility and adaptability. It offers a wide range of features and tools that can be customized to suit the particular needs of various business sizes and sectors. The scalability and simplicity of use of the cloud-based platform make it a popular choice for businesses looking to streamline their operations and increase output.

Nachteile

The intricacy and steep learning curve of Dynamics 365 are among the most frequently voiced criticisms. Some users have complained that the platform is intimidating and challenging to use, particularly for those who have never used ERP or CRM software before. The pricing structure can also be perplexing due to the numerous lisencing choices and add-ons that can result in a sizeable expense. To handle these problems, Microsoft has been trying to enhance the user experience and streamline the pricing scheme.

Ahmed
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.5.2023

Powerful CRM Software

Overall, I would highly recommend this software to any organization that is looking for a powerful software and needs to increase the satisfaction of their customers

Vorteile

-this software can be customized easily to meet the business needs , and it's easy to configure and maintenance, I highly recommend this software.- I love the customer service module this is important part of dynamics 365 and I will recommend Dynamics 365 for any organizations has call center because it's Saving user time, reducing operational cost and increasing customer satisfaction

Nachteile

- Many organizations now need to shift their employees from working on desktop computers to tablets, but Dynamics CRM has limited features in Tables and mobile apps.- Data storage limits ,it's need to increase storage .- need more enhanced in report part , it's difficult to customize

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 2.5.2023

'Top-of-the-line multifunctional software'

One of the best programs to use is Microsoft Dynamics 365. To every new client, I recommend Microsoft Dynamics 365. Astonishing and beautiful features are present. The programming is effective, and it has amazing capabilities. Numerous new capabilities have been made possible by this software, such as dynamic improvement Boost performance metrics for the business Encourage progress Boost business measurement preparedness Better client interactions and management Encourage the growth of income Cost-effectiveness Boost relationships with partners or suppliers maximize internal and operational effectiveness reduced advertising time.

Vorteile

Booking and ensuring the viability of work operations requires the fantastic tool that is Microsoft Dynamics 365. We can effectively manage each member of our crew thanks to Microsoft Dynamics 365. What I have been appreciating about Microsoft Dynamics 365 is its reliability, for which I am grateful. Use and modification have not been difficult.

Nachteile

It seems as though not much has changed since it was developed years ago. The mobile app is not very good, and customizing it is challenging, time-consuming, and pricey.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 1.5.2023

Microsoft D365 retail

Vorteile

It's easy to use by end user and easy to integrate with thrid party.

Nachteile

Nothing to tell about this product and most of the security reason options disabled

James
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 18.4.2022

Microsoft Dynamics 365 Review

What our organization's overall experience is that all marketing campaign leads are assigned to salespeople who access Microsoft Dynamics CRM and then track and convert them into sales.
Also used for services, indices are active until closed by the server. From lead generation to lead acquisition, everything is managed in Microsoft Dynamics CRM.

Vorteile

The completely offline features are what we loved for our Field Service. RESCO's flagship product offers plenty of flexibility and advanced functionality. But in general, it's a good way to empower workers in this space to provide mobility and be able to view tasks, customer records, contact information, and so on completely offline.

Nachteile

The product is not ready for release. The development suffers from system malfunctions and important features were removed from the release and roadmap without warning. I was also surprised to ignore non-US international regulatory requirements (currency exchange and management, existing ISO standards, VAT requirements). But what surprised me the most was Microsoft's general ignorance and lack of accountability. Despite many requests, I haven't spoken to anyone who can actually talk about product direction and roadmap. I was sandwiched between disconnected dev teams fixing a critical bug, but they don't seem to be talking to each other.

In Betracht gezogene Alternativen

InfoFlo

Gründe für den Wechsel zu Dynamics 365

This software features exceptional performance more than other software programs we have tried. The software has been hierarchical. Since the beginning of the year, one of my employees was not reliable with InfoFlo, but with this software he has improved his proficiency 75%. My favorite thing is that it's easy to use it and gives more value to my money from other software programs. There are many features that other software programs do not address.
5 103 Bewertungen