Nutzerbewertungen im Überblick

Über QVALON

QVALON – Als Alternative zu Papier-Checklisten nicht zu übertreffen Durch Rollendefinition und Aufgabenerstellung macht das QVALON-System den Prozess nahtloser. Digitale Checklisten reduzieren menschliche Fehler, steigern die...

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Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,7

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7 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu QVALON durchsuchen

7 von 7 Bewertungen

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Arthur
  • Branche: Supermärkte
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2021

Qvalon review

Checking retail points according to the checklist of the head of the sales department of TS [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. 2. Uploading reports on the company's supervisors. 3. Monitoring the implementation of the assigned tasks

Vorteile

Convenience of collecting data in tasks, the ability to download checklists in various formats, which allows you to convert them into reports

Nachteile

Constructor for making checklists, the ability to choose who are personally responsible when generating periodic tasks, mandatory clearing of the cache

PAUL
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.12.2020

Ideal software for improvement of daily business processes in Retail stores

A must have tool for professional retail organisation. Easy to handle and does not need a lot of trainings and adaption period.

Vorteile

The system allows all kinds of analytical information not only on the base of Company-Region-store, the real benefit is to get the daily, weekly, monthly data by assessment of business process itself which helps to find out those processes which need to be improved for achieving better results. in addition, the online version is up to date tool for each retail manager who is working in the field.

Nachteile

we miss the flexibility of getting individual reports which are needed to go more in detail.

Irina
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.7.2021

Operational audit

We manage merchandising and operations tasks with our staff and QVALON.
Our shop teams use the app daily to provide office with activity information and photo reports.

Vorteile

Fast implementation, good support from Q-team, good admin site.

Nachteile

Easy app but not the easiest for end-user.

Die besten Alternativen zu QVALON

Maxim
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.3.2023

Qvalon using

Vorteile

- Customer support- Analytics- Functionality

Nachteile

- new features implementation- BI stability

EJ
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.1.2021

A fully customizable platform with excellent support

Vorteile

It is a very user-friendly, highly customizable platform that can be implemented in a plethora of ways. The support team has an extremely fast response time (often identifying and beginning to address issues before you have a chance to reach out to them about it).

Nachteile

Currently, the biggest setback is that the app is so new, so many features are still being developed or planned for future development.

Ammar
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.3.2023

Using easy

Vorteile

Task to close and inspection for any mistakes

Nachteile

Notifications and give reminders for pending task

Pavels
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 20.2.2022

QVALON Cons & Pros

Overall: Greatly facilitates communication between the head office and the store and adapts to all the requirements. Qvalon team is always ready with ready with answers and advices to all our queries.

Vorteile

Pros: Easy to replicate entire work processes with vast scope of automation. Ability to send cross-platform reports to required personnels keeps everyone updated on the latest retail network performance which allows us to spot performance drops and work on improvements wherever required.

Nachteile

Cons: At times the in depth analytics can lead to data overload.

7 Bewertungen