ReviewStudio ist eine Online-Proofing-Lösung, die Produktionsstudios, Werbeagenturen und Marketing-Teams dabei unterstützt, Inhalte zu prüfen und zu genehmigen, Feedback zu verwalten und an Projekten zusammenzuarbeiten. Die... Mehr erfahren
61 Produkte
Google Drive helps users store company data in one place. Users can access files from desktop and mobile devices and control how team members share these files. The platform provides a central admin panel, data-loss prevention... Mehr erfahren
OneDrive is a cloud-based content management solution that provides organizations with a platform to collaborate, share and store documents. This system enables cross-platform synchronization and prevents data loss. OneDrive... Mehr erfahren
Microsoft Sharepoint is a knowledge and content management system (CMS). The product also provides collaboration tool capabilities. The solution offers typical CMS features like document and digital asset management, case and... Mehr erfahren
Adobe Acrobat is a cloud-based PDF solution that allows users to manage PDF documents. This solution includes features for creating, editing, converting, and sharing PDFs. Adobe Acrobat allows users to easily fill and electronical... Mehr erfahren
Empower your team to work more efficiently with eFileCabinet. Our cloud-based document management solution gives you access to your important documents from anywhere—protected with encrypted, bank-level security that makes... Mehr erfahren
Bitrix24 ist ein Online-Arbeitsplatz für Unternehmen und Organisationen aller Art und Größe. Die Plattform beinhaltet über 35 Social Collaboration Tools für schnelle Kommunikation, produktive Projektarbeit und effiziente... Mehr erfahren
Brandfolder ist eine cloudbasierte Asset-Management-Lösung, die verschiedene Prozesse zum Ordnen, Speichern und Abrufen von Medieninhalten und zum Verwalten digitaler Rechte und Berechtigungen bietet. Die Lösung kann unter... Mehr erfahren
Quick Base ist eine Low-Code-Anwendungsentwicklungsplattform, mit der Unternehmen Informationen, Personen und Workflows im Vertrieb auf einer einzigen, cloudbasierten Plattform vereinen können. Mit Quick Base kannst du Anwendungen... Mehr erfahren
Wimi ist eine cloudbasierte und On-Premise-Projektmanagement-Suite, die Nutzer bei der Dokumentenverwaltung, bei der Projektkollaboration, dem Portfoliomanagement, dem Aufgabenmanagement und der Zeiterfassung unterstützt. Die... Mehr erfahren
LiquidText is a note-taking solution that helps businesses collate ideas, create note relationships, handle search processes, and more from within a unified platform. It allows staff members share notes with other team members... Mehr erfahren
FileInvite is a cloud-based file transfer and document collection solution designed for small and midsize businesses. FileInvite provides file request management, document approvals, digital forms, pre-built templates, e-signature... Mehr erfahren
Bluescape ist eine Kollaborationsplattform, mit der Teams Projekte verwalten, Dateien bearbeiten und Kommentare oder Anmerkungen in anpassbaren virtuellen Arbeitsbereichen hinzufügen können. Die Plattform ermöglicht es Unternehmen... Mehr erfahren
zipBoard is an innovative review and approval solution that provides project efficiency and collaboration for design, eLearning, web developers, marketing, and construction professionals worldwide. Since 2015, zipBoard has made... Mehr erfahren
Publish Google Docs to your blog in 1-click. ✓ Export in seconds (not hours) ✓ Less VAs, interns, employees ✓ Save 6-100+ hours/week The best marketers always get bogged down with the same redundant content publishing tasks... Mehr erfahren
Citrix Workspace ist eine Content-Collaboration-Software, die Unternehmen im IT-Bereich dabei unterstützt, Remote-Anwendungen bereitzustellen und ein einheitliches Endpunktmanagement geräteübergreifend zu ermöglichen. Die... Mehr erfahren
Alboom CRM is a customer relationship management solution for agencies, freelancers and small/medium businesses. The system is based on the unique experience and needs of professional entrepreneurs and creative businesses in... Mehr erfahren
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast.... Mehr erfahren
GAIN ist eine cloudbasierte Marketinglösung, die sich an Unternehmen jeder Größe in verschiedenen Branchen richtet. Zu den wichtigsten Funktionen gehören automatisierte Veröffentlichung, Multi-User-Kollaboration, Content-Managemen... Mehr erfahren
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your sensitive documents from getting in the wrong hands. With DocSend you can track who opens your document... Mehr erfahren
SugarSync is file sharing and backup management software that helps businesses of all sizes securely store, view, edit and manage documents, images and audio/video files. The platform includes a centralized dashboard, which lets... Mehr erfahren
Huddle ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, die Projektteams in Unternehmen verschiedener Branchen dabei unterstützt, verschiedene Projektkomponenten zu verwalten und mit anderen Teammitgliedern zusammenzuarbeiten. Zu... Mehr erfahren
ThoughtFarmer ist eine Intranet-Lösung, die Unternehmen dabei unterstützt, Aktualisierungen innerhalb der Organisation auszutauschen und das Mitarbeiterengagement zu fördern. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Kommunikations-... Mehr erfahren
Jive Interactive Intranet ist ein Eckpfeiler des modernen digitalen Arbeitsplatzes, ein zentraler Hub für interne Kommunikation, Mitarbeiterkollaboration, organisatorisches Wissen, Dokumente und mehr. Viele führende Unternehmen... Mehr erfahren
Zoho WorkDrive is a cloud-based document management solution designed to help businesses of all sizes store, manage and share content with various stakeholders. Administrators can create dedicated team folders based on several... Mehr erfahren
dotCMS ermöglicht es den Nutzern, mit ihrem cloudbasierten oder On-Premise-Content-Management-System nach Angabe des Entwicklerteams unvergessliche und dauerhafte Kundenerlebnisse aufzubauen, bereitzustellen und zu skalieren. dotC... Mehr erfahren
Content Central on-premise or in-cloud document management software streamlines business and document-intensive processes for companies worldwide. Organizations of any size can control and track which users access, change, and... Mehr erfahren
Citavi is an all-in-one scholarly note-taking and reference management solution. It helps researchers organize, collaborate, take notes, and write/manage citations - all within one platform. Citavi can be used by individual... Mehr erfahren
HulerHub reduces tech sprawl and supports HR teams to deliver first-class personalised digital experiences to employees on any device, at any time, anywhere. Wherever and whenever your people work, HulerHub connects everyone... Mehr erfahren
Slickplan is a content management software designed to help businesses collaborate with colleagues to create sitemap structures. The platform enables administrators to build structures, add page attributes and design customizable... Mehr erfahren
Celum ist eine cloudbasierte Software, mit der du deine Support-, Vertriebs-, Marketing- und sonstigen Geschäftsprozesse verwalten und skalieren kannst. Die Lösung kann On-Premise oder cloudbasiert bereitgestellt werden, je nach... Mehr erfahren
Kiteworks bietet Unternehmen sichere Filesharing-, Firewall- und Kollaborationslösungen, die die interne und externe Freigabe von Inhalten ohne VPN ermöglichen. Die Software enthält Inhaltskonnektoren für Box, Dropbox, EMC... Mehr erfahren
Morro Data CloudNAS is a cloud storage management solution that enables enterprises to manage files, data synchronization, collaboration, file sharing and more. The application allows organizations to handle role-based permission... Mehr erfahren
HighQ is a cloud-based solution for law firms streamlining collaboration, legal operations and client management. HighQ connects your teams and improves your ability to serve clients in a meaningful way. On a unified, secure, and... Mehr erfahren
XaitPorter ist eine cloudbasierte Kollaborationsplattform, mit der mehrere Nutzer gleichzeitig verschiedene Teile desselben Dokuments erstellen und bearbeiten können. Die Lösung bietet Versionskontrolle, die das Überschreiben... Mehr erfahren
ClearVoice is a cloud-based content marketing solution, which assists small to large digital marketing agencies with campaign creation and publishing. Key features include approval workflows, assignment revision, in-app messaging,... Mehr erfahren
bip.so is a platform to work collaboratively on your documents. Integrate your Discord/Slack. All your Discord members will be synced to your bip workspace with their Discord/Slack usernames, roles, and permissions. You can... Mehr erfahren
Ingeniux CMS is an agile content management system (CMS) that helps medium to large enterprises manage content across the enterprise – supporting websites, portals, tech docs, headless apps, and more. Ingeniux CMS is built on a... Mehr erfahren
Fonto is an online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring. With Fonto, the creation of structured content authoring is simple. The system... Mehr erfahren
WorkHub Connect is an internal team communication platform with video conferencing and chat features. It is a 360° corporate collaboration tool that allows one-on-one and group audio and video calling with a single click.... Mehr erfahren
x360Sync is a file transfer solution that Keeps your data safe, secure, and always accessible. It's easy to sync files to the cloud, keep them safe on your devices, and share them securely with coworkers. So you can access your... Mehr erfahren
Howspace is the all-in-one platform for organizations to foster culture and reshape how work happens in order to align everyone for the greatest impact. With Howspace, you can collaborate at scale and leverage collective... Mehr erfahren
Write content 3x faster with Mark Collaborate within a team to write all marketing content. Save minutes on writing the next LinkedIn posts, save hours on writing blog posts. Using GPT-3 latest features. 20+ templates... Mehr erfahren
eBridge is a cloud-based document management solution that enables small to large businesses to manage view, modify and delete documents. The platform includes audit trail functionality, which allows organizations to track... Mehr erfahren
SharePlus Enterprise is a cloud-based collaboration solution for teams. The solution offers tools such as data visualization, content discovery, content sharing and more. SharePlus Enterprise integrates with Microsoft Office 365... Mehr erfahren
HERAW is an intuitive collaborative solution for sharing, managing and reviewing creative content. It allows teams in the same workspace to share, annotate, compare, export, index, and archive all types of content while managing... Mehr erfahren
Collaborator is a cloud-based code and document review solution, designed to help organizations of all sizes manage and track the source code quality. Features include custom templates and checklists, workflow configuration,... Mehr erfahren
Peppercontent is an online content management system that structures grammar and provides a centralized dashboard to produce effective content faster. The system allows users to see the status of a project in real-time and use... Mehr erfahren
Space offers a centralized workplace solution for collaborative reporting, online meetings, and planning. The interface shows details about meetings, favorite projects, members, code reviews, and teams. Users can chat with other... Mehr erfahren
Canvas Envision combines a state-of-the-art graphics application that makes 3D-CAD visualization easy for everyone with cloud-based document storage, access, collaboration, and interaction. By enabling everyone to visualize 3D... Mehr erfahren