RingCentral MVP is a cloud-based business communications solution that offers tools for Messaging, Video and Phone. Core features of the solution include conferencing, auto-recording and unlimited long-distance and local... Mehr erfahren
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Talkdesk ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, mit der Unternehmen die Kundenzufriedenheit verbessern und gleichzeitig die Kosten für die Kundenbetreuung senken können. Die Lösung nutzt IVR (Interactive Voice Response),... Mehr erfahren
BlueJeans ist eine cloudbasierte Videokonferenzlösung, die mittleren und großen Unternehmen mit Textchat, Inhaltsfreigabe, mehreren Teilnehmern und Meeting-Aufzeichnung hilft. Blue Jeans bietet Dienstleistungen durch Produkte wie... Mehr erfahren
NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support... Mehr erfahren
For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on... Mehr erfahren
Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter. Mit der praktischen KI von Five9 können Mitarbeitende Kundenerlebnisse über Telefon, E-Mail, Chat,... Mehr erfahren
CallHippo is a cloud-based call center solution that helps mid to large size businesses with workflow automation and virtual telephony. The platform enables users to give detailed analysis to customers through call recordings.... Mehr erfahren
Twilio ist eine CPaaS-Lösung (Cloud Communication Platform as a Service), die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über alle Kommunikationskanäle wie SMS, Video, Voice, Chat und andere Kanäle mittels voll programmierbarer APIs... Mehr erfahren
VoIP.ms is a cloud-based internet phone service solution designed to help businesses manage local, mobile and toll-free number portability across Canada and United States. Key features include voicemail, call waiting, caller ID,... Mehr erfahren
Vonage Business Solutions ist eine cloudbasierte Kommunikationslösung, die sich für kleine und mittelständische Unternehmen eignet. Die Lösung bietet ein geschäftliches Telefonsystem, mit dem Unternehmen ihr VoIP-Telefonsystem... Mehr erfahren
Kixie PowerCall ist eine cloudbasierte IVR-Lösung, mit der Nutzer ihre Verkaufsprozesse automatisieren können. Das Tool kann auch vor Ort bereitgestellt werden. Kixie PowerCall bietet den Nutzern Wahlfunktion mit nur... Mehr erfahren
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all... Mehr erfahren
CallRail makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses worldwide, CallRail’s marketing analytics and business communications software delivers real-time... Mehr erfahren
Zoom Phone ist eine VoIP-Lösung, die Unternehmen in den Bereichen Bildung, Finanzen, Gesundheitswesen und Behörden dabei unterstützt, sich über eine einheitliche Schnittstelle mit Teammitgliedern zu verbinden und mit ihnen zu... Mehr erfahren
SIPTRUNK is a web-based SIP trunking reseller software designed to help businesses manage hosted voice services and unified communications from a single platform. Key features include direct inward dialing, toll-free numbers,... Mehr erfahren
Bandwidth ist eine moderne Kommunikationsplattform, die Zugriff auf Sprache, Messaging und Notrufe aus der Cloud bietet. Die Lösung bietet die Leistungsfähigkeit und Zuverlässigkeit eines privaten landesweiten All-IP-Sprachnetzwer... Mehr erfahren
Acefone is a VoIP solution designed to help businesses in construction, retail, real estate, healthcare, finance, education and other sectors manage missed client calls, define ring strategies for different phone numbers and... Mehr erfahren
Bright Pattern is a cloud-based contact center software solution which helps businesses manage multichannel service including inbound and outbound voice, email, chat, and social media. Bright Pattern scales from 5 to 10,000... Mehr erfahren
Zoiper ist eine cloudbasierte und On-Premise-Softphone-Lösung, die sich an Serviceanbietende, Callcenter, VoIP-Integrationsanbietende, Mobilfunkbetreibende und Unternehmen richtet, die Softphones unabhängig von ihrem Serviceanbiet... Mehr erfahren
SIP.US is a cloud-based business VoIP solution that provides SIP trunking services for IP-PBX systems and analog and digital telephone adapters. Key features include a Tier-1 redundant network, toll fraud protection, direct... Mehr erfahren
Die enge Integration von NewVoiceMedia in Salesforce spiegelt sich im Fünf-Sterne-Rating von AppExchange und in der großen Anzahl positiver Bewertungen wider. Zur Bereitstellung optimaler Kundenerlebnisse ist die Lösung so... Mehr erfahren
Convoso’s all-in-one contact center platform generates and converts leads faster using multiple communication channels. The cloud-based solution offers multiple dialing modes (predictive/power/preview) along with two-way texting,... Mehr erfahren
Pexip ist eine cloudbasierte Webkonferenzlösung, die Unternehmen im Finanz-, Gesundheits-, Bildungs- und Regierungswesen dabei unterstützt, Videoanrufe mit Arbeitskräften an entfernten Standorten zu verwalten, um die Kollaboration... Mehr erfahren
Comcast offers a cloud-based phone system known as Business VoiceEdge. Business VoiceEdge bundles SIP trunking service with hosted PBX applications. The PBX applications enable directory-based routing of inbound calls and... Mehr erfahren
AVOXI Genius ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, die kleinen und großen Unternehmen hilft, den Kundenservice zu rationalisieren und die Geschäftskommunikation zu verwalten. Die Lösung verfügt über ein zentrales Dashboard,... Mehr erfahren
Telnyx Suite is a comprehensive cloud communication platform that provides communication capabilities via voice, SMS, fax, and IP services. Telnyx provides global high-speed connections for low latency, high uptime service. The... Mehr erfahren
RingByName is a cloud-based phone and VOIP service provider that offers e-fax, teleconferencing tools, note sharing, customer relationship management (CRM) features, scheduling, agent activity tracking and more. Interactive... Mehr erfahren
Zadarma ist eine cloudbasierte und On-Premise-Lösung, die kleine bis große Unternehmen mit einer Cloud-PBX, virtuellen Telefonnummern, VoIP-Anrufen und mehr unterstützt. Die Nutzer können mit dem Tool ein geschäftliches Telefonsys... Mehr erfahren
Monster VoIP is a Unified Communications as a Service (UCaaS) solution that helps voice-over-internet-protocol (VoIP) providers streamline client interactions by leveraging various communication tools such as business phone... Mehr erfahren
Increase business outcomes 10x by democratizing contact center conversations across your entire enterprise with Spoke Phone. Today, only a small portion of your employees are equipped to have highly-contextual personalized... Mehr erfahren
Evolve IP is a cloud-based IP phone and collaboration solution suitable for businesses with over 50 employees. It caters to multiple industries including credit unions, financial services, health care, legal, restaurants and... Mehr erfahren
CloudCall ist eine cloudbasierte Lösung für Telekommunikation und Business-VoIP. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Power Dialer, Anrufberichte, Echtzeitdashboards und automatische Anrufverteilung. Das CloudCall-Portal hilft... Mehr erfahren
Line2 is a cloud-based phone system that provides assistance in calling and messaging. It is suitable for small businesses. Line2 offers standard PBX features, including a dial-by-name directory, an auto attendant, call forwarding... Mehr erfahren
CALLTURE Communications is a cloud-based phone service that helps business and residential users to communicate with their staff and clients via phone, email, chat, video and text messages. It includes an interactive voice... Mehr erfahren
Digium Switchvox bietet ein cloudbasiertes und On-Premise-Telefonsystem, das Nutzer bei Unified Communications unterstützt. Unternehmen mit mehreren Standorten setzen hybride Switchvox-Systeme ein, in denen On-Premise- und... Mehr erfahren
BroadVoice b-Hive helps call and collaborate from anywhere with a single cloud communication solution that unifies business phones, video conferencing, texting and collaboration under a single phone number. Untether your team... Mehr erfahren
eTollFree Predictive Dialer is an integrated cloud-based call center solution for businesses of all sizes. It works as both outbound and inbound call center software with interactive voice response built in. The customizable... Mehr erfahren
Ytel Contact Center is a cloud-based integrated marketing suite that caters to SMB call centers and businesses with dedicated phone support teams, helping them manage multi-channel communications. The solution offers features... Mehr erfahren
VirtualPBX is a cloud-based phone solution that caters to all-sized businesses. VirtualPBX enables companies to streamline and improve communications with features such as unlimited minutes, video conferencing, business SMS,... Mehr erfahren
SpitFire Enterprise wurde als hybride Callcenter-Lösung entwickelt und nutzt leistungsstarke Wähltools, um Callcenter in den Bereichen Telemarketing, Finanzdienstleistungen sowie Gesundheits- und Bildungswesen bei der Einführung... Mehr erfahren
The PIMS Dialer is flexible, scalable, and secure. It’s a cloud-based application, and the servers are housed in a state-of-the-art facility that’s operated around the clock, delivering extremely reliable uptime. Companies can... Mehr erfahren
Ringio is a cloud-based call center management solution that features a CRM dialer, call routing, analytics and more. It’s used by sales teams in many industries such as healthcare, media, non-profit and banking. The system can... Mehr erfahren
Telzio is a cloud communications provider that offers small business phone system. It includes trunking that allows professionals to connect calls with the phone network so businesses don’t have to look for a third-party SIP... Mehr erfahren
net2phone’s cloud PBX VoIP phone solution enables businesses to communicate in a variety of methods, whether voice, texting, messaging or web chat, over an array of devices, in the office and on the go. The net2phone solution... Mehr erfahren
Comm-unity by NetFortris (formerly Fonality) is a cloud-based communication and collaboration business phone system that caters to all business sizes. Comm-unity scales easily as your business grows, always works when you need... Mehr erfahren
Ring4 is a cloud-based telephony solution that helps small to midsize businesses create virtual sim cards, international or local corporate phone numbers and personal lines. Key features include Wi-Fi calling, messaging with... Mehr erfahren
MegaDialer is a business voice-over-internet-protocol (VoIP) solution designed to help enterprises with preview or predictive dialing, enabling them to enhance the performance of campaigns. With its interactive interface, users... Mehr erfahren
net2phone Canada is a cloud-based business phone service provider, helping Canadian organizations drive business performance through powerful uCaaS tools. Trusted by clients and partners across the country, net2phone Canada has... Mehr erfahren
OnSIP Hosted VoIP von Junction Networks ist eine cloudbasierte Telefonlösung, die Unternehmen in verschiedenen Branchen Telefonanlagenfunktionen bietet, wie z. B. ein automatisches Antwortsystem und Sprachnachricht-zu-E-Mail. Au... Mehr erfahren
Cisco Business Edition 6000 enables teams to collaborate through an integrated platform that offers communications capabilities such as conferencing, paging, messaging, video and voice chat and routing. The solution is designed... Mehr erfahren