Mit der Plattform EX (Employee Experience) von SoGoSurvey kannst du Mitarbeiterdaten sammeln, analysieren und nutzen, um deinen Arbeitsplatz zu transformieren, bessere Bewerbende anzuziehen und die Mitarbeiterbindung zu verbessern... Mehr erfahren
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Durch Reduzierung der Komplexität macht Swell es lokalen Unternehmen leicht, einen Einblick in die Erfahrung ihrer Kunden zu erhalten. Durch die Möglichkeit, Echtzeit-Feedback, Online-Bewertungen, Umfragen zur Kundenzufriedenheit... Mehr erfahren
Qualtrics CustomerXM ist ein cloudbasiertes System zur Verwaltung von Kundenerlebnissen, das kleinen bis großen Unternehmen hilft, Kundeninteraktionen zu überwachen und das Kaufverhalten zu prognostizieren. Zu den Hauptfunktionen... Mehr erfahren
Kommo is a multifunctional CRM that excels at taking the conversation with your customers to the next level. With messengers, the connection is personal. All major messenger platforms are supported. You can create your own... Mehr erfahren
ChurnZero ist eine cloudbasierte Plattform für das Kundenerfolgsmanagement, mit der Unternehmen, die Abonnements anbieten, die Produktrezeption bei Kunden verstehen, die Wahrscheinlichkeit von Abonnementverlängerungen vorhersagen... Mehr erfahren
Zingle is a cloud-based SMS messaging platform that allows users to communicate with their customers via text message and other mobile messaging channels. It is suitable for businesses of all sizes. Key features include... Mehr erfahren
DiscoverText is a cloud-based text analysis tool that helps legal, consumer services, education, government and other sectors gain insights into information from various sources including emails, text files, Facebook, Twitter and... Mehr erfahren
UserTesting ist eine Plattform für Kundenerfahrung, mit der Unternehmen Tests erstellen können, um Feedback zu eingeführten Produkten und Marketingvorgängen zu erfassen. Die Lösung ermöglicht es Fachleuten, mithilfe einer... Mehr erfahren
BlockSurvey is a privacy-focused experience management solution that allows businesses to create surveys, polls, and forms. This solution is built to help businesses with surveying needs by securely gathering as well as sharing... Mehr erfahren
Listen360 is a cloud-based customer engagement solution that enables businesses in the healthcare, franchise, fitness and service industry to collect clients' feedback using surveys and analyze received results. Executives can... Mehr erfahren
Delighted ist eine cloudbasierte CX-Managementlösung (Customer Experience), die kleinen und großen Unternehmen dabei hilft, Kundenfeedback zu sammeln und zu analysieren, indem sie Umfragen auf mehreren Plattformen durchführen.... Mehr erfahren
SmileBack is a customer management software that helps businesses capture feedback to improve customer loyalty, engagement, retention rate and more. The platform works with various business platforms such as ConnectWise, Zendesk,... Mehr erfahren
Medallia ist eine Textanalyselösung, die KI und maschinelle Lerntechnologien verwendet, um das Kunden-, Mitarbeiter- und Produkterlebnis zu verbessern, indem sie Nutzermuster, -bedürfnisse und -verhaltensweisen erkennt. Admins... Mehr erfahren
Acquire ist eine Plattform für das Echtzeit-Kundenengagement, die deinen gesamten Verkauf und Support in einem Widget mit Live-Chat, E-Mail, Videoanrufen, SMS, Chatbots, Cobrowsing und Bildschirmfreigabe bereitstellt. Acquire... Mehr erfahren
Keatext is a CX analytics solution that provides AI-based predictive recommendations to improve customer satisfaction. Get recommendations from your customer responses like reviews, open ended surveys, and contact center tickets... Mehr erfahren
Webex Experience Management (formerly known as CloudCherry) is a cloud-based customer relationship management (CRM) that helps brands track and improve customer engagement by mapping customer journeys, collecting omni-channel... Mehr erfahren
SmartKarrot ist eine Produkt- und Kundenerfolgsplattform, die Unternehmen dabei unterstützt, Kundendaten über mehrere Systeme hinweg zu erfassen und zu analysieren, um Einblick in die gesamte Customer Journey, die Produktakzeptanz... Mehr erfahren
Thematic is a text analytics solution that helps enterprises collect and analyze customer feedback from various sources using artificial intelligence (AI) technology. Professionals can utilize the sentiment analysis tool to... Mehr erfahren
The Intouch Insight CX PLatform is a cloud-based solution designed to help multi-location businesses in retail, F&B and hospitality industries manage customer experience across multiple channels. It is a scalable Customer... Mehr erfahren
CustomerGauge is a customer experience solution, which helps businesses calculate net promoter score (NPS), predict churn rates and collect and organize customer feedback. It enables CX teams to embed review requests in survey... Mehr erfahren
Remesh is an innovative platform for engaging and understanding large groups of people online and in real-time, allowing you to have a conversation with up to 1,000 participants at once. The Remesh platform uses artificial... Mehr erfahren
Crowdtech bietet eine Reihe von Forschungstools, mit denen Unternehmen Kundeneinblicke durch Abstimmungen, Umfragen, Chats, Pinnwände und mehr erfassen können. Mit der Plattform können Unternehmen interne Suchfelder erstellen und... Mehr erfahren
Dynamic Yield ist eine Personalisierungssoftware, die Unternehmen dabei unterstützt, das Online-Verhalten der Nutzer zu analysieren, um ein personalisiertes Erlebnis zu bieten und Marketingkampagnen mit A/B-Tests, Echtzeit-Analyse... Mehr erfahren
Gavagai is a text analytics solution that helps businesses of all sizes collect, analyze and visualize customer feedback, reviews and other data on a unified platform. It enables managers to organize textual data using conditional... Mehr erfahren
CFN Insight is a cloud-based solution that helps businesses utilize journey maps to manage customer touchpoints and improve overall client experience. Professionals can assign key metrics to multiple business owners, track the... Mehr erfahren
AWS bietet umfangreiche Dienste für KI und ML an. Mit einer vollständig verwalteten Cloud-Infrastruktur kannst du vollständig integrierte Modelle für maschinelles Lernen für jeden Anwendungsfall erstellen, trainieren und... Mehr erfahren
MaritzCX is a cloud-based customer and employee experience solution that assists large-sized enterprises with data collection and customer satisfaction tracking. Its key features include a survey builder, data mining, forecasting... Mehr erfahren
Amazon Translate is a translation management solution that helps businesses streamline processes related to language identification, website localization, batch translation, and more on a centralized platform. With the named... Mehr erfahren
OdinAnswers is a cloud-based platform that helps enterprises process data from any source to understand the impact of customer experience on business metrics. It comes with an OdinExplore tool, which lets users discover trends by... Mehr erfahren
NetOwl is an AI-enabled, multilingual text analytics solution that helps businesses manage big data processes including data extraction, sentiment analysis, name matching and identity resolution. The entity extraction module uses... Mehr erfahren
Bitext is a linguistic analysis platform that enables businesses to analyze text data and train conversation engines/chatbots using artificial intelligence, natural language processing and machine learning technologies. It uses... Mehr erfahren
Luminoso is a text analytics solution that helps enterprises upload, evaluate and view customer insights data using Natural Language Processing (NLP) and Artificial Intelligence (AI) technology. Its multilingual capabilities... Mehr erfahren
Cemantica is a 3 module platform for Journey Mapping, Project Management and VoC Integration. Cemantica is a cloud-based solution, which helps businesses visualize and analyze the customer journey, engagement or satisfaction... Mehr erfahren
ClearlyRated is a web-based solution that helps accountants, lawyers and HR managers calculate net promoter score, measure client satisfaction and handle organizations’ reputation on a unified platform. It offers an online... Mehr erfahren
IntenCheck is a cloud-based text analysis solution designed to help business professionals, writers, teachers and journalists analyze different tone and communication styles and gain insights into intent, sentiments and attitude... Mehr erfahren
StraViso is a customer management software designed to help businesses in insurance, banking and finance, healthcare, media and other sectors use artificial intelligence-enabled tools such as chatbots to facilitate two-way... Mehr erfahren
Verint® Experience Management™ is a cloud-based analytics suite designed to help small to large businesses view and gain insights on customer experiences (CX). Key features include feedback collection, benchmarking, heat maps,... Mehr erfahren
Amenity Analytics is a text mining software designed to help businesses in the finance and insurance sector analyze unstructured data across various types of documents including research reports and call transcripts. Administrator... Mehr erfahren
Verint® Text Analytics™ uses artificial intelligence and machine learning to automatically identify relations, topics, trends and customer sentiments through the recoded responses. This software helps users gain a greater... Mehr erfahren
Revuow is a web-based natural language generation SaaS, developed by ETH Spinoff Beratics in Switzerland. An artificial intelligence (AI)-enabled tool, it helps organizations generate professionally written, search engine... Mehr erfahren
MeaningCloud is a text analytics solution that helps organizations across banking, publishing, insurance and other industries extract data from call transcripts, surveys, news posts and contracts. It enables managers to conduct... Mehr erfahren
Amazon Comprehend is a text extraction and analysis solution that can derive valuable insights from text, emails, feeds, reviews, and much more. Amazon Comprehend enables users to train different models to extract and classify... Mehr erfahren