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98 Produkte

Dynamics 365
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Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf Vertrieb, Außendienst und Kundenservice sowie starken Integrationen in die anderen Office 365-Angebote von... Mehr erfahren

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NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support... Mehr erfahren

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Gong.io
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Die Revenue-Intelligence-Plattform von Gong erfasst deine Kundeninteraktionen in Telefonanrufen, Webkonferenzen und E-Mails, versteht, was in diesen Interaktionen gesagt wurde, und liefert Einblicke, um deinem Team zu mehr... Mehr erfahren

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For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on... Mehr erfahren

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Five9
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Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter. Mit der praktischen KI von Five9 können Mitarbeitende Kundenerlebnisse über Telefon, E-Mail, Chat,... Mehr erfahren

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VICIdial
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VICIdial is an open-source, cloud-based contact center solution suitable for small to large call centers in a variety of industries. Key features include inbound and outbound calls, call routing, email integration, online chat... Mehr erfahren

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CloudTalk
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CloudTalk ist eine Verwaltungslösung für Kontaktcenter, die es Unternehmen ermöglicht, die Kommunikation mit Teams und Kunden mithilfe von virtuellen Anrufsystemen zu rationalisieren. Das Tool ermöglicht es Führungskräften,... Mehr erfahren

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Yonyx
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Yonyx is a cloud-based solution designed to help call centers and customer service businesses create and manage interactive guides for technical support, telemarketing, lead qualification, compliance and other processes. The... Mehr erfahren

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RingCentral Contact Center
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RingCentral's leading cloud contact center offers skill-based routing, agent management, real-time insights, and more to empower your employees to deliver better customer experiences. With the right tools, your agents can meet... Mehr erfahren

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Genesys Cloud CX
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Genesys Cloud CX™ cloud contact center software transforms your customer experience. It connects data across teams, tools, interactions so you have actionable insights to address customers problems with ease on any channel, at... Mehr erfahren

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PhoneBurner is an outbound call center solution that allows users to log in from their computer and make calls from the connected phone, using imported or admin-provided lead lists. The system offers functionalities that include... Mehr erfahren

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VanillaSoft is a cloud-based sales management solution that combines features for CRM, lead management and telemarketing which helps sales teams in businesses manage their daily operations. VanillaSoft uses a queue-based... Mehr erfahren

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Tenfold ist eine CTI- (Computer-Telefonie-Integration)-Lösung, die Salesforce und Microsoft Dynamics CRM in die meisten wichtigen Telefonsysteme integriert. Tenfold bietet CTI-Funktionen wie Click-to-Call, automatische... Mehr erfahren

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ChaseData CCaaS offers cloud-based, standalone call center functionality with customer service and support built into the solution. It’s designed for outbound, inbound and blended call center teams. Dialing capabilities include... Mehr erfahren

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Primo Dialler is a cloud-based call center solution that offers a predictive dialer, integrated voice response (IVR) and reporting functionalities. The solution caters to industry segments such as insurance, debt collection,... Mehr erfahren

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The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at... Mehr erfahren

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Toky is a call center solution that enables businesses to streamline processes related to call forwarding, Interactive Voice Response (IVR), voicemail, team collaboration, customer interactions and more. It provides mobile... Mehr erfahren

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CallTrackingMetrics is a cloud-based call tracking and contact center solution for businesses and agencies that helps with tracking campaigns, reaching new audiences through integrated text marketing and online forms and using... Mehr erfahren

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Bright Pattern is a cloud-based contact center software solution which helps businesses manage multichannel service including inbound and outbound voice, email, chat, and social media. Bright Pattern scales from 5 to 10,000... Mehr erfahren

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XCally ist eine On-Premise- und cloudbasierte Kontaktcenter-Lösung, die mehrere Kanäle wie Sprache, Chat, SMS, E-Mail, Fax und weitere verwaltet. Die Lösung richtet sich an Inbound-, Outbound- und Blended-Callcenter jeder... Mehr erfahren

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CallTools is a predictive dialer and inbound call center management solution that helps businesses manage the productivity of their call center operations. CallTools features list management with list scrubbing, recycling and... Mehr erfahren

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Avaya UCaaS (formerly Avaya Aura Contact Center) is a cloud-based and on-premise call center solution that caters to all businesses across various industries. The solution allows users to offer personalized interactions to... Mehr erfahren

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3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including... Mehr erfahren

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Monster VoIP is a Unified Communications as a Service (UCaaS) solution that helps voice-over-internet-protocol (VoIP) providers streamline client interactions by leveraging various communication tools such as business phone... Mehr erfahren

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HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. HoduCC is a contact center software designed to help businesses... Mehr erfahren

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Ricochet360 is a cloud-based, integrated call center, customer relationship management and marketing automation solution. Designed for small to large businesses, it comes with a progressive dialer for users to automate processes... Mehr erfahren

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CloudAgent is a cloud-based call center solution that enables businesses to engage and interact with customers via multiple channels including voice, chat, email, SMS messages and social media platforms. Professionals can utilize... Mehr erfahren

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