CloudTalk ist eine Verwaltungslösung für Kontaktcenter, die es Unternehmen ermöglicht, die Kommunikation mit Teams und Kunden mithilfe von virtuellen Anrufsystemen zu rationalisieren. Das Tool ermöglicht es Führungskräften,... Mehr erfahren
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SendMyCall is a business phone system that helps businesses with automating phone calls. The main features of SendMyCall include automated greetings, touchtone menus, faxing, voicemail, and advanced call forwarding. Mehr erfahren
RingCentral MVP is a cloud-based business communications solution that offers tools for Messaging, Video and Phone. Core features of the solution include conferencing, auto-recording and unlimited long-distance and local... Mehr erfahren
GoToConnect (ehemals Jive) bietet eine cloudbasierte Unified-Communications-Lösung für Unternehmen jeder Größe in den USA. GoToConnect umfasst integrierte Produkte für Business-VoIP, Videokonferenzen und Kontaktcenter. Sie... Mehr erfahren
Bitrix24 ist ein Online-Arbeitsplatz für Unternehmen und Organisationen aller Art und Größe. Die Plattform beinhaltet über 35 Social Collaboration Tools für schnelle Kommunikation, produktive Projektarbeit und effiziente... Mehr erfahren
For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on... Mehr erfahren
Twilio ist eine CPaaS-Lösung (Cloud Communication Platform as a Service), die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über alle Kommunikationskanäle wie SMS, Video, Voice, Chat und andere Kanäle mittels voll programmierbarer APIs... Mehr erfahren
Grasshopper is a cloud-based virtual phone service that helps small to midsize enterprises establish communication with customers through local and toll-free numbers. It provides several modules, including call forwarding,... Mehr erfahren
Aircall ist eine cloudbasierte Geschäftstelefon- und Callcenter-Anlage, mit dem die Kundenbetreuung und Sales-Engagement-Vorgänge verwaltet und optimiert werden können. Die Lösung wurde für Büros und Teams in entlegenen Regionen... Mehr erfahren
VoIP.ms is a cloud-based internet phone service solution designed to help businesses manage local, mobile and toll-free number portability across Canada and United States. Key features include voicemail, call waiting, caller ID,... Mehr erfahren
3CX ist eine Business-Telefonanlage, welche Telefonie, Video & Livechat in einer nutzerfreundlichen Lösung integriert und jeder Unternehmensgröße und Branche gerecht wird. Dank Open-Standards unterstützt 3CX vielzählige... Mehr erfahren
Kixie PowerCall ist eine cloudbasierte IVR-Lösung, mit der Nutzer ihre Verkaufsprozesse automatisieren können. Das Tool kann auch vor Ort bereitgestellt werden. Kixie PowerCall bietet den Nutzern Wahlfunktion mit nur... Mehr erfahren
MiCloud Connect (formerly ShoreTel) is a cloud-based VoIP phone system that offers collaboration and conferencing tools to enable information flow within the organization. The solution enables system administrators to manage... Mehr erfahren
8x8 X Series is a cloud-based solution that helps businesses of all sizes establish communication via text messaging, voice calls and video conferencing. The team messaging module lets employees create project-specific public and... Mehr erfahren
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all... Mehr erfahren
RingOver ist ein cloudbasiertes Geschäftstelefonsystem für flexible Teams zur Vereinfachung der Anrufabwicklung. Erhalte virtuelle Nummern in über 60 Ländern und profitiere von kostenlosen und unbegrenzten Anrufen. Vertriebs- und... Mehr erfahren
Ooma Office is a cloud-based voice + video solution suitable for businesses of all sizes. The platform includes a full suite of business phone features designed to deliver a flawless communications experience and advance team... Mehr erfahren
Zoom Phone ist eine VoIP-Lösung, die Unternehmen in den Bereichen Bildung, Finanzen, Gesundheitswesen und Behörden dabei unterstützt, sich über eine einheitliche Schnittstelle mit Teammitgliedern zu verbinden und mit ihnen zu... Mehr erfahren
ChaseData CCaaS offers cloud-based, standalone call center functionality with customer service and support built into the solution. It’s designed for outbound, inbound and blended call center teams. Dialing capabilities include... Mehr erfahren
Intulse is a cloud-based VoIP service for small and midsize businesses. Key cloud VoIP features include conference calls, call transfers, custom hold music, interactive voice response, ring groups, call queues, caller identificati... Mehr erfahren
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at... Mehr erfahren
Toky is a call center solution that enables businesses to streamline processes related to call forwarding, Interactive Voice Response (IVR), voicemail, team collaboration, customer interactions and more. It provides mobile... Mehr erfahren
Acefone is a VoIP solution designed to help businesses in construction, retail, real estate, healthcare, finance, education and other sectors manage missed client calls, define ring strategies for different phone numbers and... Mehr erfahren
Your office is now available wherever and whenever you need it. With Mango Voice's enterprise-grade, cloud based, VoIP phone system, you can stay connected to customers, patients, and team members through great features like,... Mehr erfahren
XCally ist eine On-Premise- und cloudbasierte Kontaktcenter-Lösung, die mehrere Kanäle wie Sprache, Chat, SMS, E-Mail, Fax und weitere verwaltet. Die Lösung richtet sich an Inbound-, Outbound- und Blended-Callcenter jeder... Mehr erfahren
MightyCall is a cloud-based business VoIP solution designed for small businesses. It helps users manage customer service calls and company communications. MightyCall handles incoming calls including toll-free, local and vanity... Mehr erfahren
InfoFlo ist eine integrierte CRM-Lösung, auf die online zugegriffen oder die vor Ort installiert werden kann. Das System bietet Kontaktmanagement, Computer-Telefonie-Integration, Marketing- und Vertriebsautomatisierung sowie... Mehr erfahren
With Sideline, you'll get a reliable 2nd number on the phone you already have. Mehr erfahren
Kavkom Predictive Dialer o hilft Unternehmen, automatisch eine Liste von Telefonnummern zu wählen und Anrufe in Echtzeit an Agenten weiterzuleiten. Die Anwendung ermöglicht es Telemarketern, Leads zu verwalten, Kontaktbögen zu... Mehr erfahren
Phone.com is a cloud-based PBX business phone solution that caters to small businesses in industries such as retail, technology, services, lifestyle, health and education. It offers users SIP trunking service together with PBX... Mehr erfahren
Squaretalk ist eine kostengünstige, skalierbare und einfach zu bedienende Cloud-Kommunikationsplattform, die deinen Vertriebs- und Supportteams enorme Tools zur Steigerung von Effizienz und Produktivität an die Hand gibt. Deine... Mehr erfahren
AVOXI Genius ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, die kleinen und großen Unternehmen hilft, den Kundenservice zu rationalisieren und die Geschäftskommunikation zu verwalten. Die Lösung verfügt über ein zentrales Dashboard,... Mehr erfahren
Communication is the catalyst of innovation in virtually every industry, whether it’s building a cohesive workplace culture, providing the platforms to connect, or establishing long-term business relationships. Embracing the... Mehr erfahren
Telnyx Suite is a comprehensive cloud communication platform that provides communication capabilities via voice, SMS, fax, and IP services. Telnyx provides global high-speed connections for low latency, high uptime service. The... Mehr erfahren
OpenPhone is a telephony and VoIP solution that helps businesses streamline processes related to contact management, international calling, and internal communication, among other operations from within a unified platform. Staff... Mehr erfahren
RingByName is a cloud-based phone and VOIP service provider that offers e-fax, teleconferencing tools, note sharing, customer relationship management (CRM) features, scheduling, agent activity tracking and more. Interactive... Mehr erfahren
Zadarma ist eine cloudbasierte und On-Premise-Lösung, die kleine bis große Unternehmen mit einer Cloud-PBX, virtuellen Telefonnummern, VoIP-Anrufen und mehr unterstützt. Die Nutzer können mit dem Tool ein geschäftliches Telefonsys... Mehr erfahren
Monster VoIP is a Unified Communications as a Service (UCaaS) solution that helps voice-over-internet-protocol (VoIP) providers streamline client interactions by leveraging various communication tools such as business phone... Mehr erfahren
Increase business outcomes 10x by democratizing contact center conversations across your entire enterprise with Spoke Phone. Today, only a small portion of your employees are equipped to have highly-contextual personalized... Mehr erfahren
CloudCall ist eine cloudbasierte Lösung für Telekommunikation und Business-VoIP. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Power Dialer, Anrufberichte, Echtzeitdashboards und automatische Anrufverteilung. Das CloudCall-Portal hilft... Mehr erfahren
Channels ist eine Lösung für den Kundenservice von Callcentern und Erfolgsteams, die Tools wie Channel-Management, Live-Chat, Anrufmanagement, E-Commerce-Integration, Kontaktverlauf und mehr bietet. Mit Channels können Nutzer... Mehr erfahren
Line2 is a cloud-based phone system that provides assistance in calling and messaging. It is suitable for small businesses. Line2 offers standard PBX features, including a dial-by-name directory, an auto attendant, call forwarding... Mehr erfahren
Freshcaller ist eine cloudbasierte PBX-Lösung, mit der Nutzer ihre Callcenter-Abläufe verwalten können. Zu den Hauptfunktionen der Lösung gehören Multi-Level-IVR, Anrufüberwachung und -blockierung, Tools für den automatischen... Mehr erfahren
CALLTURE Communications is a cloud-based phone service that helps business and residential users to communicate with their staff and clients via phone, email, chat, video and text messages. It includes an interactive voice... Mehr erfahren
NUACOM ist eine Callcenter- und Business-VoIP-Lösung, die bei der Verwaltung von Geschäftsvorgängen mit Softphones, IVR, Auto-Attendant, Konferenzraum, Nummernportierung und mehr hilft. Die zentralisierte Plattform ermöglicht es... Mehr erfahren
VoIPstudio ist eine cloudbasierte Callcenter-Management-Lösung, die für Unternehmen jeder Größe entwickelt wurde. Sie bietet Funktionen wie ACD (Automatic Call Distribution), IVR, Anrufprotokolle, Speech to Text und Remote... Mehr erfahren
As all-in-one software solution for sales teams, Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automation that businesses can use on any device. Aloware gears sales and support teams with the right... Mehr erfahren
BroadVoice b-Hive helps call and collaborate from anywhere with a single cloud communication solution that unifies business phones, video conferencing, texting and collaboration under a single phone number. Untether your team... Mehr erfahren
ULTATEL enables people to work together and get the information they need to do their best work, anywhere they are. Our cloud platform brings together phone, video, messaging, texts and business apps, allowing people to connect,... Mehr erfahren
Global Call Forwarding is a provider of toll-free, international, and local phone numbers. Buy virtual phone numbers from more than 160 countries globally. Forward incoming calls from these numbers to any location in the... Mehr erfahren